Zvestobne točke
3 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
sandrine
Pozdravljeni, pravkar sem namestil aplikacijo na svoj telefon in po navadi bi moral prejeti 1000 točk, vendar jih ne vidim. Mi lahko pomagate? Hvala
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Sandrine,
Da vam lahko kar najbolje pomagamo, vas vabimo, da kontaktirate našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo v razdelku "Moj račun / Služba za stranke".
Naši svetovalci vam bodo posredovali odgovor in rešitev po prejemu vaše zahteve.
Lep dan,
Coralie iz Zoomalia
Da vam lahko kar najbolje pomagamo, vas vabimo, da kontaktirate našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo v razdelku "Moj račun / Služba za stranke".
Naši svetovalci vam bodo posredovali odgovor in rešitev po prejemu vaše zahteve.
Lep dan,
Coralie iz Zoomalia
1 sporočila
morgane
EDIT : Moje točke so bile pripisane, hvala lepa! Pozdravljeni, Dovolim si ponovno aktivirati to temo, saj naletim na enak problem, kljub ponudbi, ki jo predstavlja Zoomalia "1000 točk za prenos aplikacije", nisem prejel/la ničesar! Poleg tega v zavihku "kontaktirajte nas" ni nobenega obrazca, le pogosta vprašanja in telefonska številka (Vendar nisem na voljo za klicanje v odpiralnem času telefonske linije). Ali imate e-poštni naslov za pomoč strankam ali neposredno rešiti težavo (mi pripisati oglaševanih 1000 točk)? Hvala in lep dan, Morgane
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Morgane, Vesela sem, da je vaša situacija rešena. Na splošno je vedno rahla zamuda nekaj ur, preden so vaši točki vidni. Če imate kakršno koli vprašanje, vas, da bi vam najbolje pomagali, vabim, da stopite v stik z našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo na "Moj račun / Pomoč strankam". Naši svetovalci vam bodo posredovali odgovor in rešitev ob prejemu vaše zahteve. Želim vam lep dan, Coralie iz Zoomalia