Kontaktni e-poštni naslov
24 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
5 sporočila
hélène
Pozdravljeni, kateri je kontaktni e-poštni naslov za pošiljanje fotografij v primeru prejetih poškodovanih artiklov?
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Hélène,Obžalujem to nevšečnost.Kontaktirajte naš servis po prodaji preko obrazcev, ki so na voljo v zavihku "Moj račun", "Storitev za stranke".Moji kolegi vam bodo hitro odgovorili.Lep dan želim,Coralie iz Zoomalie
5 sporočila
hélène
Hvala
2 sporočila
vincent
Dober dan, naročil sem več izdelkov, med njimi tudi kletko za zajca, ki ni primerna. Rad bi vam jo vrnil in bil povrnjen. Natisnil sem obrazec za vračilo, vendar ne vem, kako pridobiti nalepko z vračilno številko, ki jo nalepim na paket.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Vincent,
Za vsako odstopanje od pogodbe so stroški vračila na bremen stranke.
Nalepko za vračilo, ki jo morate prilepiti na pošiljko, vam bo dala Pošta ali katera koli druga organizacija preko katere boste vrnili blago.
Če imate kakršno koli dodatno vprašanje, vas vabimo, da stopite v stik z našo ekipo preko kontaktnih obrazcev, ki so na voljo v zavihku "Storitve za stranke".
Želim vam lep dan,
Coralie iz Zoomalia
Za vsako odstopanje od pogodbe so stroški vračila na bremen stranke.
Nalepko za vračilo, ki jo morate prilepiti na pošiljko, vam bo dala Pošta ali katera koli druga organizacija preko katere boste vrnili blago.
Če imate kakršno koli dodatno vprašanje, vas vabimo, da stopite v stik z našo ekipo preko kontaktnih obrazcev, ki so na voljo v zavihku "Storitve za stranke".
Želim vam lep dan,
Coralie iz Zoomalia
2 sporočila
vincent
Poskusil sem uporabiti ta obrazec s klikom na podpora za stranke, a zamanTudi, navedeno je, da moram kontaktirati podporo za stranke, ki mi bo zagotovila številko za vračilo, ki jo nalepim na paket
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni,
V primeru vračila artikla v okviru odstopa od nakupa, ste stroške vračila in nalepko dolžni plačati sami. Predlagamo vam, da se obrnete na Pošto.
Prav tako nas lahko kontaktirate na 05 54 54 00 24, če potrebujete pomoč.
Lep dan,
Coralie iz Zoomalia
V primeru vračila artikla v okviru odstopa od nakupa, ste stroške vračila in nalepko dolžni plačati sami. Predlagamo vam, da se obrnete na Pošto.
Prav tako nas lahko kontaktirate na 05 54 54 00 24, če potrebujete pomoč.
Lep dan,
Coralie iz Zoomalia
5 sporočila
hélène
Pozdravljeni, pravkar sem našel to sporočilo, zapleteno... na kratko, moji stroški pošiljanja me bodo stali več kot izdelek. Super vaša ponudba. Lahko zaključite dosje. Mislim, da pri vas ne bom več naročal. Plačati izdelek, ki ga delno ne morem uporabiti, in medtem ko sem čakal, nisem zdravil svojega psa, pravzaprav samo težave. Lep dan
5 sporočila
hélène
Ne prevzemate svoje odgovornosti, čeprav je bila pošiljka zelo dobro zaščitena. Dejstvo, da je izdelek prispel v pokvarjenem stanju, izhaja iz tega, da je bil že prej pokvarjen in ne iz prve pošiljke. Tudi vi morate dobro preveriti, kaj pošiljate. Izjemno razočarana, jezna in utrujena. Lep dan
5 sporočila
hélène
To je res jemati ljudi za norca!!!
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Hélène, Stroške vračila krije stranka le v primeru odstopa od pogodbe. Moj odgovor sledi poizvedbi druge stranke. Moj odgovor izpred treh tednov lahko najdete nekoliko višje v pogovoru, kjer sem vas obvestila, da lahko kontaktirate našo poprodajno službo prek zavihka "Moj račun", "Podpora strankam". Vabim vas, da nas kontaktirate, saj vas ne morem najti, če so vaša vprašanja postavljena na forumu. Coralie iz Zoomalia
1 sporočila
manon
Pozdravljeni, poskušam stopiti v stik z vami, vendar ne najdem kontaktnega obrazca, o katerem govorijo vaše strani za pomoč. Samo telefonsko številko. Mi lahko prosim pomagate? Hvala vnaprej.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Manon, odgovarjam na vašo zahtevo. Vabim vas, da sledite naslednji povezavi: https://www.zoomalia.com/support/question/Ko ste tam, imate možnost klikniti na temo, ki najbolj ustreza vaši zahtevi, nato boste imeli dostop do pisnih obrazcev. Lep dan, Coralie iz Zoomalia
1 sporočila
martine
Pozdravljeni, oddal sem naročilo 26. julija 2024 in prejel sem izdelek, s katerim sem zadovoljen, še posebej moja koza!!!! Prek elektronske pošte sem pred koncem meseca odpovedal program zvestobe, vendar so mi kljub temu 25. avgusta zaračunali 21 evrov. Gre za naročilo 33341570. Lep pozdrav
38 sporočila
josé
Zakaj nam še naprej ponujate program zvestobe "Web loyalty", ki nas spravi v situacijo, da plačamo za pridobitev popusta? Pri mojem zadnjem naročilu ste mi ponudili "popust" približno 17 €, ki bi me stal več kot 20 €!!! NA MESEC!!! Res je to čudovita in velika ideja ♡. Tistim, ki so jo izmislili, bi morali podeliti medaljo.
4 sporočila
julien
Hvala, José, za to vprašanje!! Komaj čakam na odgovor.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni,
Nadaljujem z vašimi zahtevami. Remises & Réductions je e-nakupovalna storitev, ki jo ponuja Webloyalty, neodvisni partner »ZOOMALIA«. Storitev vam omogoča prihranek pri spletnih nakupih z delnimi povračili na znesek brez DDV vaših nakupov.
Za več informacij obiščite www.remisesetreductions.fr.
Lahko pa kontaktirate tudi njihovo službo za stranke:
Email: [email protected]
Telefon: 0800 908 444 (brezplačni klic) od ponedeljka do petka od 9. do 21. ure in v soboto od 10. do 17. ure
Pošta: CS.GECIP Remises & Réductions / Služba za stranke - CS 90028, 124 rue de Verdun, 92816 PUTEAUX Cedex.
Ne oklevajte nas kontaktirati, če imate kakršnakoli dodatna vprašanja.
Lep dan,
Coralie iz Zoomalia
Nadaljujem z vašimi zahtevami. Remises & Réductions je e-nakupovalna storitev, ki jo ponuja Webloyalty, neodvisni partner »ZOOMALIA«. Storitev vam omogoča prihranek pri spletnih nakupih z delnimi povračili na znesek brez DDV vaših nakupov.
Za več informacij obiščite www.remisesetreductions.fr.
Lahko pa kontaktirate tudi njihovo službo za stranke:
Email: [email protected]
Telefon: 0800 908 444 (brezplačni klic) od ponedeljka do petka od 9. do 21. ure in v soboto od 10. do 17. ure
Pošta: CS.GECIP Remises & Réductions / Služba za stranke - CS 90028, 124 rue de Verdun, 92816 PUTEAUX Cedex.
Ne oklevajte nas kontaktirati, če imate kakršnakoli dodatna vprašanja.
Lep dan,
Coralie iz Zoomalia
12 sporočila
dominique
Pozdravljeni, prosijo me, da naredim videe, vendar jih več ne delam, ker so bili vsi odstranjeni. Pogledal sem, kaj želite, in to ni moja stvar. Samo oseba, ki odpre paket in pokaže izdelek. Jaz sem poleg tega pokazala moji psički, kako jesta pasjo hrano in brikete Zoomalia, se igrata z igračami Zoomalia in sem dodajala smešne komentarje, ki sem jih pokazala kar nekaj prijateljem in so jim bili zelo všeč. To sem počela pri vseh izdelkih, kupljenih pri vas. Zato sem bila zelo razočarana in nisem več delala videov. To pa ne zmanjšuje kakovosti vaših izdelkov, ki so super, in prijaznih ter pozitivnih odgovorov ob vsakem mojem klicu.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Dominique,
Videoposnetki na spletnem mestu so podvrženi določenim pogojem, da so potrjeni, kar nam omogoča, da reguliramo prispevke in ponujamo relevantno vsebino našim strankam.
Ne obotavljajte se objaviti vaših videoposnetkov na družbenih omrežjih in nas omeniti, če to želite!
Z veseljem vam bom prisluhnila,
Coralie iz Zoomalie
Videoposnetki na spletnem mestu so podvrženi določenim pogojem, da so potrjeni, kar nam omogoča, da reguliramo prispevke in ponujamo relevantno vsebino našim strankam.
Ne obotavljajte se objaviti vaših videoposnetkov na družbenih omrežjih in nas omeniti, če to želite!
Z veseljem vam bom prisluhnila,
Coralie iz Zoomalie
1 sporočila
marie-agnes
Pozdravljeni, zakaj v svojih zadnjih treh naročilih nisem prejel magneta?
12 sporočila
dominique
Ne maram vaših videoposnetkov, ker se mi zdijo dolgočasni, zato jih več ne gledam. Všeč mi je, kar je živo, kar se premika, kar kaže živali, ki uživajo v tem, kar jim ponujamo, in ne da nekdo le odpre paket in premika izdelek. Moje mnenje o vaših videih ne vpliva na moje mnenje o Zoomalii, ki je zame zelo pozitivno. S spoštovanjem
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljena, Marie-Agnès, pošiljanje magneta ob pošiljanju naročila se izvaja v razmerju enega naročila na mesec, ob upoštevanju razpoložljivosti, saj so naši darilni izdelki včasih žrtev velikega uspeha, kot je navedeno na spletni strani. Želim vam zelo lep dan, prav tako vašim hišnim ljubljenčkom. Coralie iz Zoomalie
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Dominique, zahvaljujem se vam za vaš odziv. Naša spletna stran je v stalnem razvoju in vaše pripombe nam pomagajo, da se izboljšamo. Na voljo sem vam za vsa dodatna vprašanja in vam želim lep dan, Coralie iz Zoomalia
1 sporočila
nuno
Pozdravljeni. Sem v Portugalski in sem redna stranka. Od ponedeljka poskušam oddati naročilo, vendar sem na koncu vedno znova preusmerjen na prijavno stran. Mi lahko pomagate?
274 sporočila
zoomalia
Zdravo Nuno,Žal mi je, da imate težave. Prosim, poskusite odjaviti se in ponovno prijaviti v svoj račun. Prav tako lahko preverite, ali ste na spletni strani "zoomalia.pt". Če težava ostane, nas prosim kontaktirajte preko kontaktnih obrazcev "Moj račun" in "Storitev za stranke".Se vidimo kmalu,Coralie iz Zoomalie