Zamuda pri dostavi

2 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
Danièle
1 sporočila
danièle fr
Prejel sem sporočilo, ki mi sporoča, da ima prevoznik zamudo pri dostavi. Prosimo, sporočite mi, na kateri približni datum bi lahko pričakoval dostavo.
Isabelle
3 sporočila
isabelle fr
Naročilo sem oddal 3. septembra, gre za mačje stranišče XXL, nisem prejel potrditvenega e-poštnega sporočila, vendar so mi 4. septembra odtegnili znesek 30 evrov in 97 centov. Poslal sem že dve e-pošti in nisem prejel nobenega odgovora. Na spletni strani pogledam in piše, da je moje naročilo v obdelavi od 3. septembra, status se ne spremeni. Poleg tega je zapisano, da je predviden čas dostave med 6. in 7. septembrom, zato bi rad dobil nekaj odgovorov.
Zoomalia
274 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljeni, Danièle,

Vabim vas, da izvedete reklamacijo preko vašega uporabniškega prostora v razdelku nas kontaktirajte in pri tem izberite možnost reklamacije nisem prejel/a svojega naročila.

Lahko pa nas pokličete na 0892 487 487

Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotovimo prilagojeno oglaševanje in v statistične namene razumemo, kako naše stranke uporabljajo naše storitve. Zaupanja vredni partnerji prav tako uporabljajo ta orodja kot del našega prikazovanja oglasov. Svoje nastavitve glede piškotkov lahko kadar koli spremenite z dostopom do svojega računa..
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam
Aplikacija Zoomalia Z Family'z zaslužite +50 pts z vsakim naročilom in prejmite obvestila o spremljanju naročila v realnem času
Aplikacija Zoomalia Z aplikacijo Zoomalia povečajte svojo mucko !1000 pts za vsak prenos in +50 pts za vsako naročilo