Zamuda pri dostavi
2 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
danièle
Prejel sem sporočilo, ki mi sporoča, da ima prevoznik zamudo pri dostavi. Prosimo, sporočite mi, na kateri približni datum bi lahko pričakoval dostavo.
3 sporočila
isabelle
Naročilo sem oddal 3. septembra, gre za mačje stranišče XXL, nisem prejel potrditvenega e-poštnega sporočila, vendar so mi 4. septembra odtegnili znesek 30 evrov in 97 centov. Poslal sem že dve e-pošti in nisem prejel nobenega odgovora. Na spletni strani pogledam in piše, da je moje naročilo v obdelavi od 3. septembra, status se ne spremeni. Poleg tega je zapisano, da je predviden čas dostave med 6. in 7. septembrom, zato bi rad dobil nekaj odgovorov.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni, Danièle,
Vabim vas, da izvedete reklamacijo preko vašega uporabniškega prostora v razdelku nas kontaktirajte in pri tem izberite možnost reklamacije nisem prejel/a svojega naročila.
Lahko pa nas pokličete na 0892 487 487
Vabim vas, da izvedete reklamacijo preko vašega uporabniškega prostora v razdelku nas kontaktirajte in pri tem izberite možnost reklamacije nisem prejel/a svojega naročila.
Lahko pa nas pokličete na 0892 487 487