Težava s plačilom
3 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
pauline
Od včeraj poskušam opraviti naročilo, poskusil sem plačati z več različnimi bančnimi karticami, vendar vsakič dobim sporočilo o napaki. Vendar pa nimam težav, ko naročam stvari na drugih spletnih straneh. Ali obstaja kakšna težava?
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Pauline, ste pomislili na praznjenje predpomnilnika na vašem računalniku? Zato:* kliknite na tri pike zgoraj na vašem zaslonu* več orodij* izbrišite podatke o brskanjuNe oklevajte, da nas kontaktirate, če potrebujete pomoč, z veseljem vam bomo pomagali zaključiti to opravilo :)Želim vam lep dan, lep pozdrav, Aurore iz Zoomalia
1 sporočila
corinne
Pozdravljeni, tudi jaz ne morem oddati naročila, saj ves čas pravi, da so geslo in e-poštni naslov napačni. Kaj naj storim, saj ne vem, kako naj stopim v stik z njimi.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni,Žal mi je za to nevšečnost.Da bi vam lahko najbolje pomagali, vas vabim, da stopite v stik z našo službo za stranke s pomočjo obrazca, ki je na voljo na vašem računu:- Moj račun- Poglej vse moje naročila- Služba za strankeNaši svetovalci vam bodo ob prejemu vaše zahteve zagotovili odgovor in rešitev.Želim vam lep dan,Coralie iz Zoomalie