Program zvestobe
5 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
corinne
Pozdravljeni, Naročilo št. 02435117660 sem oddala 10. 11. 2024 in prosila, da izkoristim svoje zvestobne točke (1650 točk na dan 10. 11. 2024) za prejem izdelka KERBL maline priboljški za konje 1 kg in sem ta izdelek potrdila v svoji košarici ob naročilu s klikom na zeleni gumb za potrditev. Z velikim presenečenjem sem opazila, ko sem pregledovala svojo naročilo v aplikaciji, da moja zahteva ni bila upoštevana in da je moje stanje zvestobnih točk povečano. Kaj se je zgodilo, zakaj moj zvestobni darilo ni prikazano v mojem naročilu. Ali lahko uredite potrebno, da mi ga pošljete. Upam, da ta nevšečnost ni namerna, da bi oddala novo naročilo za uporabo moje ugodnosti. V pričakovanju vašega odgovora. Lep pozdrav, ga. PASSONI.
1 sporočila
nahed
Kje lahko vidim svoje popuste in promocijske kode za prejšnje nakupe?
3 sporočila
lucienne
Pozdravljeni, imam bon v vrednosti 5 €, vendar ne vem, kako ga uporabiti, ker nič ne ustreza, ko potrjujem svoje naročilo...
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljena, Corinne,Žal mi je, da niste prejeli vaše nagrade za zvestobo. Pravkar sem vzpostavila stik z vami preko vašega naročila, kar bo olajšalo spremljanje vaše pritožbe. Zato vas vabim, da preverite e-pošto, ki sem vam jo poslala. Želim vam lep dan, Coralie iz Zoomalia
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Nahed,Promocijske kode vam pošljemo po e-pošti glede na trenutne ponudbe, prav tako pa so vidne na spletni strani.Vaši nakupi vam prinašajo točke zvestobe. Stanje svojih točk lahko preverite v svojem uporabniškem računu, v zavihku "Moj program zvestobe".Želim vam lep dan,Coralie iz Zoomalie
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Lucienne, svoj kupon lahko uporabite tako, da ga prekopirate v za to namenjeno polje v svoji košarici. Naša ekipa vam je na voljo. Želim vam lep dan, Coralie iz Zoomalie.