Pričakovan odgovor Zoomalia
7 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
5 sporočila
cyril
Naročil sem Juwel 180 LED, lep akvarij, vendar sem ob polnjenju z vodo slišal zvok lomljenega stekla in odkril, da je neon, ki obdaja LED palico, zlomljen. Kontaktiral sem službo za stranke, vendar nisem prejel odgovora... Torej sem zadovoljen z mojim akvarijem, vendar ne želim uničiti svojega celotnega sistema razsvetljave. Kaj mislite storiti in se bo to zgodilo zelo hitro?? Hvala
274 sporočila
zoomalia
Dober dan, gospod, obžalujem, da sem izvedela za ta incident. Ste že kontaktirali našo stranko preko vašega uporabniškega računa v oddelku "Kontaktirajte nas / Moj izdelek ne deluje več"? Ob prejemu vašega sporočila vam bomo zagotovo poskusili najti rešitev za nastali problem v najkrajšem možnem času. Lep pozdrav, Anaïs iz Zoomalia
5 sporočila
cyril
Naredil sem to po elektronski pošti in na ta način, še vedno čakam na odgovor in morda na nezlomljen neonski znak ... Lep pozdrav
274 sporočila
zoomalia
Dober dan, gospod, če vas naša služba za stranke še ni kontaktirala, pomeni, da nismo prejeli vaše pritožbe, za kar se vam opravičujem. Vašo zahtevo ste morali poslati na e-poštni naslov, ki je namenjen samo pošiljanju, kar pomeni, da ne prejemamo odgovorov. Da bi vam lahko čim prej odgovorili na nastalo težavo, vas vabim, da nam vašo pritožbo posredujete preko vašega uporabniškega računa v rubriki "Kontaktiraj nas / Moj izdelek ne deluje več". Lep pozdrav, Anaïs iz Zoomalie
5 sporočila
cyril
Izvedel sem obe metodi. Prosim, kontaktirajte me danes na 0609702275
5 sporočila
cyril
Pozdravljeni, prejel sem akvarij zdaj že več kot 10 dni nazaj s to poškodovano LED neonsko lučjo!! Kaj nameravate storiti in kdaj??? Hvala
274 sporočila
zoomalia
Dober dan gospod, Pravkar sem poskusila vzpostaviti stik z vami, vendar vam nisem mogla doseči. Če od nas niste prejeli povratnih informacij, to pomeni, da nismo prejeli vaše reklamacije, za kar se opravičujem. Da bi lahko našli rešitev za naleteli problem, vas prosimo, da nam posredujete vašo reklamacijo preko vašega uporabniškega računa v razdelku "Kontaktirajte nas / Moj izdelek ne deluje več"? Takoj, ko jo bomo prejeli, se bomo potrudili, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času. Lep pozdrav, Anaïs iz Zoomalia
5 sporočila
cyril
Živijo, na servisnih zahtevkih sta dve prošnji... 13. in 16. decembra. Je to slaba šala???