Forum za akvaristiko

Pričakovan odgovor Zoomalia

7 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
cyril
5 sporočila
cyril fr
Naročil sem Juwel 180 LED, lep akvarij, vendar sem ob polnjenju z vodo slišal zvok lomljenega stekla in odkril, da je neon, ki obdaja LED palico, zlomljen. Kontaktiral sem službo za stranke, vendar nisem prejel odgovora... Torej sem zadovoljen z mojim akvarijem, vendar ne želim uničiti svojega celotnega sistema razsvetljave. Kaj mislite storiti in se bo to zgodilo zelo hitro?? Hvala
Zoomalia
274 sporočila
zoomalia fr
Dober dan, gospod, obžalujem, da sem izvedela za ta incident. Ste že kontaktirali našo stranko preko vašega uporabniškega računa v oddelku "Kontaktirajte nas / Moj izdelek ne deluje več"? Ob prejemu vašega sporočila vam bomo zagotovo poskusili najti rešitev za nastali problem v najkrajšem možnem času. Lep pozdrav, Anaïs iz Zoomalia
cyril
5 sporočila
cyril fr
Naredil sem to po elektronski pošti in na ta način, še vedno čakam na odgovor in morda na nezlomljen neonski znak ... Lep pozdrav
Zoomalia
274 sporočila
zoomalia fr
Dober dan, gospod, če vas naša služba za stranke še ni kontaktirala, pomeni, da nismo prejeli vaše pritožbe, za kar se vam opravičujem. Vašo zahtevo ste morali poslati na e-poštni naslov, ki je namenjen samo pošiljanju, kar pomeni, da ne prejemamo odgovorov. Da bi vam lahko čim prej odgovorili na nastalo težavo, vas vabim, da nam vašo pritožbo posredujete preko vašega uporabniškega računa v rubriki "Kontaktiraj nas / Moj izdelek ne deluje več". Lep pozdrav, Anaïs iz Zoomalie
cyril
5 sporočila
cyril fr
Izvedel sem obe metodi. Prosim, kontaktirajte me danes na 0609702275
cyril
5 sporočila
cyril fr
Pozdravljeni, prejel sem akvarij zdaj že več kot 10 dni nazaj s to poškodovano LED neonsko lučjo!! Kaj nameravate storiti in kdaj??? Hvala
Zoomalia
274 sporočila
zoomalia fr
Dober dan gospod, Pravkar sem poskusila vzpostaviti stik z vami, vendar vam nisem mogla doseči. Če od nas niste prejeli povratnih informacij, to pomeni, da nismo prejeli vaše reklamacije, za kar se opravičujem. Da bi lahko našli rešitev za naleteli problem, vas prosimo, da nam posredujete vašo reklamacijo preko vašega uporabniškega računa v razdelku "Kontaktirajte nas / Moj izdelek ne deluje več"? Takoj, ko jo bomo prejeli, se bomo potrudili, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času. Lep pozdrav, Anaïs iz Zoomalia
cyril
5 sporočila
cyril fr
Živijo, na servisnih zahtevkih sta dve prošnji... 13. in 16. decembra. Je to slaba šala???

Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotovimo prilagojeno oglaševanje in v statistične namene razumemo, kako naše stranke uporabljajo naše storitve. Zaupanja vredni partnerji prav tako uporabljajo ta orodja kot del našega prikazovanja oglasov. Svoje nastavitve glede piškotkov lahko kadar koli spremenite z dostopom do svojega računa..
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam
Aplikacija Zoomalia Z Family'z zaslužite +50 pts z vsakim naročilom in prejmite obvestila o spremljanju naročila v realnem času
Aplikacija Zoomalia Z aplikacijo Zoomalia povečajte svojo mucko !1000 pts za vsak prenos in +50 pts za vsako naročilo