Nobenega odgovora z vaše strani
1 odgovor
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
jean-pierre
Pozdravljeni, ravno sem naročil hrano za ribnik HIKARI Friend, medium 10 kg, količina 1 za 53,99 evrov. Načeloma v nekaj trenutkih prejmem obvestilo ali e-pošto, ki mi potrjuje, da je bilo moje naročilo uspešno zabeleženo. Vendar nisem prejel ničesar, niti od vas niti od banke. Ali imate kakšne težave, saj vas ne morem niti poklicati po telefonu. Hvala lepa, da me obvestite. Lep pozdrav, JP Dautun Moj e-poštni naslov: [email protected]
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Jean-Pierre,Žal mi je izvedeti, da naši svetovalci niso mogli odgovoriti na vaš klic. Včasih se zgodi, da prejmemo veliko število zahtev, kar podaljša čakalne dobe.Pravkar sem vam pisala zasebno glede vaše naročbe.Vabim vas, da nas kontaktirate prek obrazcev, ki so na voljo v vašem uporabniškem prostoru, pod rubriko "Storitev za stranke". Poleg tega vam svetujem, da odstranite svoj e-poštni naslov iz vašega sporočila, saj je vidna javnosti in bi jo lahko uporabile tretje osebe.Ostajam vam na voljo in vam želim odličen dan.Coralie iz Zoomalia