Neskladno naročilo
1 odgovor
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
sylvi
Pozdravljeni, ravnokar sem prejela svojo dostavo, vendar sem pričakovala mrežo za prevoz svojega psa in pravkar sem prejela razširitev... Nemogoče je stopiti v stik s službo za stranke, ker me vsakič, ko čakam 10 minut, odložijo in ni mogoče poslati pritožbe preko obrazca ... Ali moram obdržati razširitev mreže, ki je nisem naročila, in plačati 44 €? Hvala ... vendar dvomim, da bom prejela odgovor ... razen če mi ne rečejo, naj vložim pritožbo na spletni strani.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Silvi,Žal mi je, da vaše naročilo ni izpolnilo vaših pričakovanj.Res je, da vaše pritožbe ne moremo obravnavati na forumu. Da bi olajšali upravljanje vašega primera, vas vabim, da odprete obrazec preko naslednje povezave, zavihek "Naročilo", "Imam pritožbo": https://www.zoomalia.com/support/question/Zavedajte se, da se naši sodelavci maksimalno trudijo odgovoriti na vse klice.Želim vam lep dan,Coralie iz Zoomalie