Neskladno naročilo

1 odgovor
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
Sylvi
1 sporočila
sylvi fr
Pozdravljeni, ravnokar sem prejela svojo dostavo, vendar sem pričakovala mrežo za prevoz svojega psa in pravkar sem prejela razširitev... Nemogoče je stopiti v stik s službo za stranke, ker me vsakič, ko čakam 10 minut, odložijo in ni mogoče poslati pritožbe preko obrazca ... Ali moram obdržati razširitev mreže, ki je nisem naročila, in plačati 44 €? Hvala ... vendar dvomim, da bom prejela odgovor ... razen če mi ne rečejo, naj vložim pritožbo na spletni strani.
Zoomalia
274 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljeni Silvi,Žal mi je, da vaše naročilo ni izpolnilo vaših pričakovanj.Res je, da vaše pritožbe ne moremo obravnavati na forumu. Da bi olajšali upravljanje vašega primera, vas vabim, da odprete obrazec preko naslednje povezave, zavihek "Naročilo", "Imam pritožbo": https://www.zoomalia.com/support/question/Zavedajte se, da se naši sodelavci maksimalno trudijo odgovoriti na vse klice.Želim vam lep dan,Coralie iz Zoomalie

Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotovimo prilagojeno oglaševanje in v statistične namene razumemo, kako naše stranke uporabljajo naše storitve. Zaupanja vredni partnerji prav tako uporabljajo ta orodja kot del našega prikazovanja oglasov. Svoje nastavitve glede piškotkov lahko kadar koli spremenite z dostopom do svojega računa..
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam
Aplikacija Zoomalia Z Family'z zaslužite +50 pts z vsakim naročilom in prejmite obvestila o spremljanju naročila v realnem času
Aplikacija Zoomalia Z aplikacijo Zoomalia povečajte svojo mucko !1000 pts za vsak prenos in +50 pts za vsako naročilo