Naročilo ni dostavljeno
2 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
michèle
Pozdravljeni, Moje naročilo DE2435764214 bi moralo biti dostavljeno 14. 12. 2024, vendar ga še vedno nisem prejela. Celoten popoldan sem vas poskušala poklicati, vendar brez uspeha. Ali mi lahko poveste, kdaj bo dostavljeno? Lep pozdrav
4 sporočila
nathalie
Pozdravljeni, ko greste v osebni prostor "moja naročila", bi morali imeti povezavo "sledi mojemu paketu". Ko kliknete nanjo, boste vedeli, ali je vaše naročilo še vedno v prevozu, ali je že v dostavi, ali pa je že dostavljeno. Običajno bi morali prejeti e-pošto od Zoomalia, ki vam sporoča, da je bil vaš paket odposlan, in navedeno podjetje za prevoz (npr.: DPD). Na splošno prevozno podjetje pošlje e-pošto in/ali SMS dan pred dostavo, da vas obvesti. To vam omogoča tudi pridobitev povezave za sledenje, ki vas usmeri na stran prevoznika. Na dan dostave zjutraj običajno prejmete e-pošto, ki vas obvešča, da boste paket prejeli tisti dan. Vendar iz izkušenj vem, da so včasih nepredvidljivi dogodki. V tem primeru prevozno podjetje pošlje obvestilo, da bo paket dostavljen naslednji delovni dan.
298 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni, Michèle, žal mi je zaradi te zamude pri dostavi. Lahko se zgodi, da prevoznik preloži dostavo vašega paketa. Vendar mora vaš paket v 48 do 72 urah čim prej dostaviti. Po preverjanju je vaš paket trenutno v dostavi in bi vam moral biti dostavljen do konca dneva. Prosimo, kontaktirajte našo službo za pomoč strankam, če potrebujete pomoč. Lep dan, Coralie iz Zoomalia