NOVICE ZOOMALIA: Ekološki prehod našega zelenega podjetja
Vse bolj zavedajoč se okoljskih izzivov je naš start-up ZOOMALIA sprejel izziv obnovljivih virov energije in se odločil za ekološki prehod podjetja. Ampak kaj to pomeni? Soočanje s podnebnimi spremembami in izčrpavanjem virov je obljuba trajnostne prihodnosti za mnoge akterje. V tem globalnem okolju se podjetja soočajo z naraščajočim pritiskom za uporabo okolju prijaznih praks. Med najbolj izstopajočimi je ekološki prehod, ki pridobiva na pomenu tako med posamezniki kot je vpliva na podjetja, ki iščejo učinkovite energetske rešitve. Na primer, namestitev fotovoltaičnih panelov in samooskrba z energijo je opazna tendenca. Pridite, popeljali vas bomo na strehe Zoomalie!
Ekološki prehod podjetja: Zoomalijska energija na vrhuncu!
V soočanju z nujnim ekološkim prehodom podjetja je Zoomalia vložila v čisto in obnovljivo energijo.
Naša streha je opremljena s 4.000 kvadratnimi metri fotovoltaičnih panelov ali 800 kWp, energijo, ki jo lahko dnevno porabimo in kar je še bolj pomembno, jo lahko preusmerimo.
Glede na obseg projekta, je prišel SOLTEA, naš lokalni partner iz Butagaz Group, posnet videoposnetek pri Zoomalii, saj je to zelo redka namestitev v Franciji, na katero smo zelo ponosni! Ta lep sistem nam omogoča, da koristimo 100% razogljičeno energijo, inovativen, predan in ambiciozen cilj.
Rezultat je očiten, saj več proizvajamo, kot porabimo. A zapravljanje ni opcija, Zoomalia ustvarja svoje lastne energetske rezerve, ki jih preusmerja v svoje trgovine ali zgradbo. In celo kasneje bomo lahko upravljali polnilne postaje za električna vozila, ki bodo na našem parkirišču polnila sončno energijo čez dan. Naš čudovit energetski prehod nam dejansko omogoča letni prihranek 334 ton CO2!
Za obujanje spomina (ali za tiste, ki nas šele spoznavajo), je bila Zoomalia ustanovljena leta 2010 od našega izvršnega direktorja Pierre-Adrien Thollet. Danes naša trgovina za male živali v Saint-Geours-de-Maremne (40) predstavlja več kot 30 trgovin po Franciji, 300 sodelavcev in 84 milijonov evrov prometa v letu 2022, ne pozabimo na ekskluzivne blagovne znamke po najboljših cenah, distribucijo več kot 1,5 milijona paketov po Evropi.
Vse to je mogoče zaradi našega skladišča velikosti 21.000 kvadratnih metrov za živilske proizvode in dodatke za hišne ljubljenčke. Poleg tega nam je naša logistična razširitev omogočila, da smo sprejeli našo novo čisto, obnovljivo in neogljičeno energijo v sklopu ekološkega prehoda podjetja.
Fotovoltaični paneli: trajna naložba
Čeprav so fotovoltaični paneli sprva draga investicija, se zdijo kot dobra pobuda, če želimo ohraniti naše naravne vire in znižati račune za elektriko.
Vse več podjetij ugotavlja, da je to dolgoročno donosna naložba. Ne le da solarni paneli zmanjšujejo odvisnost od neobnovljivih virov energije, temveč tudi ustvarjajo občutne prihranke pri dolgoročnih energetskih stroških. Poleg tega številne pristojnosti nudijo davčne olajšave in subvencije za spodbujanje sprejetja sončne energije.
Od tehnoloških podjetij do proizvodnih industrij, mimo sektorja distribucije, mnogi so že naredili ta korak. Industrijski velikani kot Google in Apple so masovno vlagali v projekte sončne energije, kar kaže na pozitiven vpliv teh pobud na veliko merilo.
Samooskrba: pameten pristop
Samooskrba ali poraba lokalno proizvedene energije je ključni element ekološkega prehoda podjetij. Namesto popolne odvisnosti od električnega omrežja, podjetja lahko maksimirajo uporabo elektrike, ki jo proizvedejo lastni solarni paneli. To ne zmanjšuje le ogljičnega odtisa podjetja, ampak tudi nudi večjo energetsko samostojnost, kar krepi odpornost proti tržnim nihanjem.
Čeprav so namestitev fotovoltaičnih panelov in samooskrba obetavne rešitve, ostajajo izzivi. Začetni stroški so lahko ovira za nekatera podjetja, čeprav se to lahko izravna s prihranki na dolgi rok. Poleg tega so potrebna dodatna prizadevanja za razvoj učinkovite tehnologije shranjevanja energije, da se premaga prekinitve v proizvodnji sončne energije.
V povzetku! Ekološki prehod podjetja je majhen korak proti trajnostni prihodnosti. Namestitev fotovoltaičnih panelov in samooskrba predstavljata pomemben korak proti bolj trajnostni poslovni prihodnosti. Podjetja, ki sprejmejo te tehnologije, ne samo da zmanjšujejo svoj vpliv na okolje, ampak tudi krepijo svojo odpornost in energetsko neodvisnost. Medtem ko postaja ekološki prehod globalni imperativ, te pobude prispevajo k oblikovanju prihodnosti, kjer so podjetja odgovorni akterji ohranjanja našega planeta, kot je na primer Zoomalia.