Najboljši spletni trgovec leta 2025 | ZOOMALIA v tekmovanju!
Zoomalia, vodilni francoski spletni trgovec z izdelki za psa, mačke in NACS vseh pasem, z veseljem objavlja svojo udeležbo na tekmovanju Najboljši spletni trgovec leta. Uvedeno leta 2013, to letno tekmovanje stremi k izpostavljanju, po kategorijah, najbolj inovativnih podjetij v e-trgovini. Udeležba Zoomalie na tekmovanju leta 2025 predstavlja edinstveno priložnost za razkritje in prepoznavanje ambicij blagovne znamke, in sicer ponuditi najboljše izdelke po najboljših cenah in vedno bolje zadovoljevati pričakovanja in potrebe svojih strank, kakor tudi njihovih živali.
Ustanovljena leta 2010, je Zoomalia v manj kot 15 letih postala referenca za ljubitelje živali. Z več kot 2 milijonoma pridobljenih strank, 93 milijoni evrov prometa leta 2023 in nič manj kot 37 trgovinami v Franciji, trgovina potrjuje svoj vodilni status iz leta v leto. Njena skrivnost? Zelo široka izbira več kot 30 000 izdelkov, 12 izključnih znamk razvitih interno in ekipa strokovnjakov, ki so pozorni na potrebe živali in njihovih lastnikov.
Glasovanje za izbor različnih zmagovalcev "Trofej Najboljši spletni trgovec leta 2025" se bo zaključilo 8. julija 2024, z objavo finalistov 30. avgusta in nagrajencev v oktobru na uradni slovesnosti, katerih datum bo naknadno določen. Do takrat namerava Zoomalia dokazati, da ima vse adute, da osvoji dragoceno priznanje!
Glasujte za kandidaturo Zoomalie ! Torej, kaj naredi Zoomalio resnega kandidata za naslov "Najboljši spletni trgovec leta 2025"? Pregled poti in zavez trgovine, ki ni povsem običajna, in ki postavlja dobrobit živali in zadovoljstvo strank v osrčje svojih prioritet.
Zoomalia, najboljši francoski spletni trgovec, več kot le spletna trgovina za živali!
V Zoomalii se ne zadovoljimo samo s prodajo hrane ali dodatkov za živali. Od svoje ustanovitve leta 2010 si je podjetje zastavilo nalogo, da olajša in polepša življenje hišnih ljubljenčkov in njihovih ljudi. Kako? Z nudenjem edinstvene izkušnje strankam, ki združuje najboljšo izbiro z najboljšimi cenami in storitvijo strastnih strokovnjakov.
Z več kot 30 000 izdelki na voljo na svoji spletni strani Zoomalia ponuja eden izmed najobsežnejših katalogov na trgu. Od hrane do igrač, pa vse do izdelkov za nego - za vsak okus in vsak proračun se najde nekaj. Trgovina razvija tudi 12 ekskluzivnih znamk z linijami posebej oblikovanimi za zadovoljevanje specifičnih potreb vsake živali, od mačk in psov do NACS, kokoši, konjev in drugih kmečkih živali.
A moč Zoomalie predstavlja tudi in predvsem njena ekipa strastnih ljudi. Ljubitelji živali, 300 sodelavcev je nenehno usposabljenih za nudenje najboljših nasvetov strankam, tako v trgovini zoomalia kot na spletu. Z njihovo strokovnostjo so zmožni priporočiti najbolj primerne izdelke za vsako žival in odgovoriti na vsa vprašanja, tudi na najbolj zahtevna.
Ta edinstvena kombinacija izbire, cen in svetovanja je že pridobila več kot 2 milijona strank v Franciji in Evropi. In to ni konec! S prihodkom 93 milijonov evrov v letu 2023 in rastjo v dvoštevilčnih odstotkih vsako leto, Zoomalia potrjuje svoj status vodilnega in namerava to dokazati skozi svojo udeležbo na tekmovanju "Najboljši spletni trgovec leta".
Nepozabna izkušnja trgovine v službi dobrega počutja živali
Čeprav se je Zoomalia sprva uveljavila na spletu, je blagovna znamka uspela razviti tudi mrežo fizičnih trgovin, ki so topli, strokovni in osredotočeni na dobro počutje živali. Z že 37 prodajnimi mesti v Franciji, Zoomalia namerava široko demokratizirati svoj edinstveni koncept trgovine pri širši javnosti.
Ko vstopite v trgovino Zoomalia, vstopite v svet, ki je od A do Ž zasnovan za živali in tiste, ki jih ljubijo. Tukaj so psi in mačke dobrodošli in lahko celo izkoristijo igralne in počivalne prostore, posebej urejene za njih. Medtem lahko njihovi lastniki brskajo po hodnikih in odkrivajo široko izbiro kakovostnih izdelkov, od oblikovalskih igrač do organskih šamponov in briketov za pse brez žit.
Vendar je tisto, kar resnično naredi razliko, predvsem sprejem in nasveti po meri, ki jih nudijo ekipe v trgovini. Vsi prodajalci so strastni, redno usposobljeni, da nudijo svojo strokovnost v različnih kategorijah: psi, mačke, glodalci, ptice, ribe, plazilci... Tako lahko odidete iz trgovine z popolnim izdelkom in vsemi informacijami, kako najbolje poskrbeti za svojo žival.
Dodatna prednost trgovin Zoomalia je tudi veliko storitev in dogodkov, ki so na voljo skozi celo leto. Od delavnic za nego do fotografskih seans in razdeljevanja daril, vedno obstaja dober razlog za obisk ali ponovno obisk trgovine. Vse to v prijetnem in toplem vzdušju, kjer so dobro počutje živali in tesen odnos z njihovim lastnikom v središču pozornosti.
Z edinstvenim konceptom trgovine Zoomalia preureja izkušnjo živalske trgovine in dokazuje, da je mogoče združiti najboljše s spleta in fizične trgovine v službi živalskih vzrokov. Pomemben adut za navdušenje žirije tekmovanja "Najboljši spletni trgovec leta" in, kdo ve, postati prva živalska trgovina, ki bo prejela prestižni naslov!
Zoomalia, inovativno podjetje usmerjeno v prihodnost
V 14 letih je Zoomalia nenehno inovirala, da bi izboljšala izkušnje svojih strank in dobro počutje živali. Nove tehnologije, razvoj ekskluzivnih izdelkov, širitev na mednarodne trge... Podjetje je odločno usmerjeno v prihodnost in namerava to pokazati tudi s sodelovanjem v tekmovanju "Najboljši spletni trgovec leta".
Kar zadeva tehnološke inovacije, je Zoomalia sprejela odločitev, da masovno investira v svojo logistiko in digitalna orodja. Z skladiščem velikim 21.000 m², opremljenim z najnovejšimi tehnologijami za pripravo in pošiljanje naročil, je trgovina zmožna svoje stranke dostaviti v 24 urah po vsej Franciji, z stopnjo zadovoljstva 98 %. Tudi na svoji spletni strani Zoomalia stavi na tekočost in prilagodljivost, z možnostjo priporočil po meri in klepetalnikom, ki odgovarja na vprašanja uporabnikov 24/7.
Inovacija prav tako prihaja z razvojem ekskluzivnih izdelkov in storitev, ki so jih zasnovali Zoomalijini timi, da bi še bolje zadovoljili potrebe živali in njihovih lastnikov. Tako že trgovina že ponuja svoje lastne znamke, razvite z eksperti za prehrano in obnašanje živali. Linije so vedno bolj bogate z novimi recepti in modnimi dodatki, za največje zadovoljstvo živali in njihovih pet-staršev! Najdete jih na naši spletni trgovini za živali: Dailys, Optimus, Crocorico, Quality Sens, Quality Clean, Zoomalia Basic, Zolia, Iako, Reptil'us, Watpond, Watsea, Fisae.
Nazadnje se Zoomalia razlikuje po svojih ambicijah razvoja, tako v Franciji kot na mednarodni ravni. Že prisotna v 7 evropskih državah, podjetje načrtuje do leta 2025 podvojiti število svojih trgovin in okrepiti svojo spletno prisotnost na novih trgih. Vse to ob ohranjanju svojih temeljev: izbire, cene in svetovanja v službi dobrega počutja živali.
Za zapomniti! Toliko prednosti, ki Zoomalio postavljajo kot resnega kandidata za naslov "Najboljši spletni trgovec leta 2025". Odločno usmerjeno v prihodnost, podjetje uteleša nov model živalske trgovine, bolj inovativen, strokovnjak in predan. Nečudno, da bi navdušila žirijo strokovnjakov in predvsem milijone lastnikov živali, ki ji že vsakodnevno zaupajo. Se vidimo v oktobru 2025 za rezultate :)
Trofeja za Najboljšega spletnega trgovca: vaša vprašanja
Kaj je tekmovanje "Najboljši spletni trgovec leta"?
Tekmovanje "Najboljši spletni trgovec leta" je letni dogodek, ki ga od leta 2013 organizira Qualimetrie. Nagrajuje francoska e-trgovinska spletna mesta, ki jih potrošniki najbolj cenijo v različnih kategorijah: moda, lepota, visoka tehnologija, živila, živalske trgovine...
Nagrajenci so izbrani na podlagi spletne ankete med širokim krogom uporabnikov interneta, ki ocenjujejo svoje zadovoljstvo na podlagi kriterijev, kot so kakovost ponudbe, razmerje med kakovostjo in ceno, nakupovalna izkušnja, dostava ali pa storitve za stranke. To je zagotovilo zaupanja in prepoznavnosti za izbrane trgovine!
Zakaj se Zoomalia udeležuje tekmovanja?
Za Zoomalio je sodelovanje na tekmovanju "Najboljši spletni trgovec leta 2025" očitna izbira, še posebej, ker je že leta 2015 prejela Trofejo E-trgovine. Kot vodilni francoski spletni trgovec v živalskih trgovinah, si trgovina želi priznanje svoje strokovnosti in kakovosti svoje ponudbe pri širši javnosti. To je tudi priložnost, da poudari svoje vsakodnevne zaveze: izbor, cene in svetovanje v službi dobrega počutja živali.
Merjenje moči z drugimi e-trgovinskimi akterji, ne glede na sektor, Zoomalia želi dokazati, da je živalska trgovina lahko prav tako inovativna in uspešna kot modna ali visokotehnološka spletna stran. Nazadnje je to odlična priložnost, da združi svoje ekipe in stranke okoli skupnega projekta: narediti Zoomalio kot najljubšo znamko ljubiteljev živali!
Kako podpreti Zoomalio na tem tekmovanju?
Če želite podpreti Zoomalio v njenem iskanju naslova "Najboljši spletni trgovec leta 2025", je zelo enostavno! Vse, kar morate storiti, je sodelovati v spletni anketi, ki jo bo izvedel Qualimetrie od 8. junija do 8. julija 2024. Če ste že kdaj naročili na zoomalia.com ali v trgovini, boste lahko podali svoje mnenje o svoji nakupovalni izkušnji.
Vsak glas šteje, da bi Zoomalio pripeljali na zmagovalni oder! Lahko tudi o tem poveste svojim bližnjim in jih spodbudite k glasovanju. Bolj ko bo nas podpiralo Zoomalio, večje so naše možnosti za zmago prestižnega naslova. Torej, ste pripravljeni glasovati in zmagati svojo najljubšo trgovino za živali?