Royal Canin: zgodovina blagovne znamke
Zakaj izbrati Royal Canin? Royal Canin je celotna zgodovina, ki temelji na prehrani naših kosmatih štirinožnih prijateljev. Vrnimo se na leta zgodovine Royal Canina, francoske znamke, ki se širi tudi na mednarodne trge!
Kazalo:
- Zgodovina Royal Canina: blagovna znamka s "French Touch"
- Zgodovina Royal Canina: globoko ukoreninjen koncept!
- Zgodovina Royal Canina: obsežna paleta izdelkov
Zgodovina Royal Canina: blagovna znamka s "French Touch"
Leta 1967, veterinar Jean Cathary, odloči ustanoviti blagovno znamko Royal Canin v Franciji. Iz ideje, da hišni ljubljenčki prinesejo veliko sreče in naredijo svet malo boljši, je nastal celoten koncept, ki se vrti okoli prehrane psov.
V osnovi majhno podjetje "po francosko", danes je blagovna znamka prisotna v 46 državah in zaposluje več kot 7000 sodelavcev. Podjetje ima mednarodni vpliv in stalno širi svoje mreže.
Trenutno ima skoraj polovica gospodinjstev v Franciji hišnega ljubljenčka, zato je povpraševanje po pasji in mačji hrani konstantno naraščajoče.
Zgodovina Royal Canina: globoko ukoreninjen koncept!
V zadnjem času znamka poskuša razviti partnerstva s strokovnjaki s področja psov in mačk. Tako za pripravo okusnih receptov za pateje in brikete, v skladu z nutricionističnimi potrebami naših najljubših živali, družba sodeluje z rejci in veterinarji.
Cilj je ponuditi izdelke "prehrana-zdravje" za mačke in pse. Dokaz za to je, da je bil prvi prodajani izdelek hrana za boj proti pasjemu ekcemu.
Zgodovina Royal Canina: obsežna paleta izdelkov
Na začetku, osredotočena na prehrano psov, je družba pozneje razvila linijo izdelkov tudi za mačke.
Tako lahko v katalogu Royal Canin najdemo :
- - brikete za mačke: glede na starost, pasmo, posebne probleme, prehranske zahteve, za notranje ali zunanje živali...
- - brikete za pse: glede na velikost, starost, posebne skrbi, pasme, živali v klubih, in še mnogo drugih izdelkov.
Royal Canin je zgodovina francoske znamke, ki vsak dan hrani tisoče psov in mačk po svetu!
Elsa Blacha.
Povezani članki :