Vprašanja, razprave o izdelkih Avtomatski dozirnik briketov - 4 L - Zolia ZD 95
30 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
lisa
Pozdravljeni, moj distributer ne deluje več, ne prižge se več. Ali je še vedno kakšno jamstvo?
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni,Žal mi je za to nevšečnost. Na naših napravah imamo v resnici 2-letno garancijo. Da vam bomo lahko najbolje pomagali, vas vabim, da kontaktirate našo stranko preko obrazca, ki je na voljo v vašem računu:- Moj račun- Oglejte vse moje naročila- Stranka storitevNaši svetovalci vam bodo prinesli odgovor in rešitev ob prejemu vaše zahteve.Lep dan,Aurore iz Zoomalia
3 sporočila
johanna
Pozdravljeni, kupila sem dva dozirnika za moja 2 mačka (2 različni hrani), oba sem programirala skoraj hkrati, vendar opažam nekajsekundni zamik med dozirnikoma, kar malo zmede mačka, ki je "za tem", poskusila sem ponastaviti oba dozirnika, vendar težava ostaja... Imate morda kakšne rešitve? Ker bi ta problem lahko zmotil oba, čeprav sem ta nakup opravila v upanju, da ju bom s tem lahko uravnovesila in umirila..
1 sporočila
freddy
Kupil sem dva, in poleg tega, da odmerjanje ni bilo pravilno, sta oba pokvarila in končala v omari, zato odsvetujem
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni,Opravičujem se za to nevšečnost.Da vam lahko čim bolje pomagamo, vas vabim, da kontaktirate našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo na vašem računu:- Moj račun- Oglejte si vsa moja naročila- Služba za strankeNaši svetovalci vam bodo zagotovili odgovor in rešitev ob prejemu vaše zahteve.Lep dan,Coralie iz Zoomalia
1 sporočila
aude
Pozdravljeni, mi lahko poveste, kakšna je razlika med Zolia 180 in 95? Glas, ki ga lahko posnamete? Hvala
2 sporočila
valerie
Pozdravljeni, mislite, da bi bilo mogoče uporabiti ta razdelilnik za velike papige?
2 sporočila
valerie
So ukazi tega distributerja pod pokrovom?
1 sporočila
patrice
Da, zaslon in tri kontrolne gumbe so pod pokrovom. Znake na številčnici lahko beremo pravilno, ko stojimo zadaj za aparatom. V mojem primeru ga moram obrniti, ker je postavljen proti steni.
1 sporočila
marie
Pozdravljeni, ali je na tem izdelku kakšna garancija? Če je, koliko časa traja? Hvala vnaprej.
1 sporočila
anne-loup
Ali je mogoče izbrisati glasovno sporočilo? Gre za sporočilo, ki ga lahko posnamemo, opravil sem poskus, vendar si ne želim nastaviti nobenega. Na napravi zolia zd 150.
1 sporočila
françoise
Pozdravljeni, distributer sem kupil pred več kot enim mesecem in nimam nobenih težav, vendar naprava ostaja na istem mestu in priključena na električno omrežje, s tem nakupom nimam nobenih težav, vendar menim, da mora biti služba za pomoč strankam pozorna na morebitne težave
1 sporočila
dominique
Pozdravljeni, katero glasovno sporočilo? Naprava ne oddaja nobenega zvoka.
1 sporočila
blandine
Pozdravljeni,
kupili smo ta dozirnik v začetku julija. Z njim smo zelo zadovoljni. Samo spomniti se morate, da dodate brikete.
kupili smo ta dozirnik v začetku julija. Z njim smo zelo zadovoljni. Samo spomniti se morate, da dodate brikete.
1 sporočila
marie
Pozdravljeni, isti problem Prikaz 8888Prošnja poslana v vrečki in brez odgovora...
1 sporočila
giroud
Pozdravljeni, Točno isti problem, kot je bil omenjen, nenadna ustavitev distribucije, čeprav sem ga kupil pred manj kot tremi meseci. Tudi z zamenjavo baterij in priključitvijo na električno omrežje ne deluje več. To ni normalno.
1 sporočila
nicolas
Pozdravljeni, isti problem, ura je obstala na "88:88", naprava, ki je delovala na baterije, je nehala delovati čez noč. Ko jo priklopim na omrežje, se pojavi ista težava, ura se prižge, vendar ni mogoče ničesar nastaviti. Razočarana sem, ker je razdelilnik deloval zelo dobro, toda če je pokvarjen po petih mesecih, je to malce škoda...
1 sporočila
agnès
Pozdravljeni, ta naprava sem kupil oktobra. Delovala je na baterije. Pred enim tednom se je nenadoma ustavila. Zamenjali smo baterije in preizkusili na omrežju, vendar brez uspeha... Ne deluje več, kar je res škoda, saj smo bili z njo zelo zadovoljni. O tem sem obvestil Zoomalijo in mi bodo povrnili denar. Želel sem si jo ponovno kupiti, vendar glede na komentarje bom od tega odstopil. Zdržala je 5 mesecev.
1 sporočila
francois
Pozdravljeni, žal imam enako težavo kot vi že od jutra. Poslal sem pritožbo na službo za pomoč strankam v upanju, da bodo ukrepali.
1 sporočila
henri
Ugotavljam, da naprava ni zanesljiva. Če bo Zoomalia prisluhnila in ponudila dobropis, bom kupil napravo boljše kakovosti, ki mi jo bodo predlagali. Lep pozdrav,
1 sporočila
yves
pozdravljeni, tako kot mnogim drugim je tudi meni razdelilnik prenehal delovati, čeprav je priključen na napajanje. Glede na ponavljanje težave upam, da bo Zoomalia ukrepala. S spoštovanjem
1 sporočila
lilian
Pozdravljeni, ta izdelek sem kupil pred 4 meseci. Deloval je na elektriko (in ne na baterije). Že 2 tedna ne deluje več: ne izpušča več briketov po programu, kot da bi teža briketov blokirala mehanizem. Zelo razočarano! 50 evrov vrženih skozi okno! MOČNO ODSVETUJEM GLEDE NA DOLG SEZNAM NEGATIVNIH MNENJ. Lep pozdrav
1 sporočila
stéphane
Moj je deloval eno leto na teden, medtem ko ta prikazuje osmice (8888). Naprava ne deluje več in ni več pod garancijo. Zdi se, da ni popravljiva! Ne priporočam!
1 sporočila
virginie
Pozdravljeni, vidim, da imamo isto težavo, morda gre za napako serije? Kakorkoli že, poslal sem vam sporočilo prek službe za stranke. Škoda, ker je to precej praktično.
1 sporočila
patricia
Ja, imel sem enak problem, res škoda, saj je bil članek odličen, pregled minut bi bil zelo dobrodošel
1 sporočila
aurélia
Pozdravljeni, imam enako težavo. Zato sem pravkar stopil v stik s službo za podporo strankam. Nisem ga veliko uporabljal, samo med mojo odsotnostjo in na srečo imam majhno kamero, da lahko preverim, ali deluje pravilno. Tako sem to opazil...
3 sporočila
corinne
Pozdravljen/a Morgan, hvala za vaš odgovor. Poslal/a sem zahtevo na službo za pomoč strankam in čakam na njihov odgovor.
3 sporočila
corinne
Pozdravljeni, kupila sem ta razdelilnik pred nekaj meseci in sem bila z njim zelo zadovoljna. Vendar zdaj ne deluje več, ura se je ustavila, in zato ni več razdeljevanja hrane. Poskusila sem ga odklopiti, da bi ga ponastavila, ampak ko ga spet priključim, deluje le nekaj sekund in se ponovno ustavi. Na srečo se to ni zgodilo, ko me ni bilo doma, za mojega mačka. Vendar je naprava na koncu postala neuporabna. Ali je še kdo naletel na ta problem? Ali obstaja kakšna rešitev?
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni, Opravičujemo se za to nevšečnost. Da bi obravnavali vašo reklamacijo, vas vabim, da se prijavite v svoj uporabniški račun in nam pošljete vašo zahtevo: Za to boste morali klikniti na: - moje naročila (izberite zadevno naročilo) - imam reklamacijo - moj izdelek ne deluje več Po prejemu vam bomo lahko ponudili rešitev za povračilo. Lahko pa tudi pokličete naše svetovalke na 0892 487 487. Naša služba za stranke vam je na voljo od ponedeljka do petka od 8.00 do 18.00. Lep pozdrav, Marie
1 sporočila
gérald
Pozdravljeni, imel sem podoben problem. Po treh tednih uporabe programator ni deloval, kljub novim baterijam in več poskusom. Na koncu sem obupal in vložil reklamacijo pri Zoomalii, ki mi je vrnila denar. Škoda, ker je bil res zelo praktičen. Mislim, da naprava ni zelo zanesljiva in bi jo morali umakniti iz prodaje, saj bi lahko povzročila veliko nezadovoljnih strank. Poleg tega zdaj oklevam pri nakupu drugega pri njih, kljub kakovosti njihove službe za pomoč strankam, ker so vsi ti distributerji izdelani na Kitajskem z znano ravenjo kakovosti!
1 sporočila
morgane
Pozdravljena Corinne,imela sem enak problem kot vi s tem distributerjem. Poprodajne storitve Zoomalie so odlične, pomagali vam bodo. Sama sem izbrala dobropis, s katerim sem pri Zoomalii pred 4 meseci ponovno kupila distributer Zolia ZD 150, ki je vrhunski.