Manjkajoč predmet in nezmožnost kontaktiranja službe za stranke glede tega naročila
4 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
2 sporočila
boots
Imel sem 3 ali 4 uspešno dostavljena naročila. Pri tem naročilu pa je manjkal najdražji izdelek. Trenutno živim v Franciji, zato uporabljam francosko spletno stran. Ko pa poskušam na tej strani identificirati manjkajoči izdelek iz naročila, spletna stran ne reagira. Razdelek 'kontaktirajte nas' ne vsebuje nobenih dejanskih kontaktnih informacij. Ima morda kdo e-poštni naslov, ki bi ga lahko uporabil? Lahko poskusim tudi s telefonsko številko, ampak moje znanje francoščine ni dobro.
2 sporočila
boots
Ali imate kakšne informacije, ki bi mi pomagale?
274 sporočila
zoomalia
Dobro jutroZa uporabo obrazca za stik z nami se morate prijaviti v svoj uporabniški račun.Nato boste lahko izbrali zadevno naročilo in manjkajoč predmet.Če potrebujete pomoč, sem vam na voljo.Nathalie iz Zoomalia
1 sporočila
joke
Imam enak problem, večkrat sem izpolnil kontaktni obrazec, in po pritisku na pošlji se pojavi rdeče okno, ki pravi, da sem pozabil informacije, vendar ne pove, katere ... in sem preusmerjen nazaj na obrazec.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni, lahko se zgodi, da se to obvestilo prikaže, če imate poleg tega še trgovinski račun, V prvem koraku vas vabim, da se odjavite in ponovno prijavite v vaš osebni račun, Če ta težava še vedno obstaja, vas vabim, da neposredno kontaktirate našo stranko storitev, Opravičujem se za povzročene nevšečnosti, Lep dan, Aurore iz Zoomalia