KROKETI

1 odgovor
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
Anthony
1 sporočila
anthony fr
Pozdravljeni, oddala sem naročilo za pasjo hrano, vendar sem ugotovila, da sem se zmotila!! Naročilo je bilo že odposlano danes zjutraj, zato ga ne morem več preklicati. Kaj lahko storim? Ali lahko vrnem paket, ko ga prejmem? Lep pozdrav, Estelle Neri
Zoomalia
274 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljen Anthony, V takšni situaciji lahko paket zavrnete bodisi pri dostavljavcu ob dostavi na dom, tako da navedete, da ste naročili napačne izdelke, ali pa paket zavrnete na prevzemnem mestu. V obeh primerih nam bo paket vrnjen in povrnili vam bomo samo znesek za izdelke, pri čemer vam bomo odšteli 3,99 € stroškov vračila, če niste plačali poštnine. Upam, da sem odgovorila na vaše vprašanje, želim vam lep dan, Hélène iz Zoomalie

Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotovimo prilagojeno oglaševanje in v statistične namene razumemo, kako naše stranke uporabljajo naše storitve. Zaupanja vredni partnerji prav tako uporabljajo ta orodja kot del našega prikazovanja oglasov. Svoje nastavitve glede piškotkov lahko kadar koli spremenite z dostopom do svojega računa..
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam
Aplikacija Zoomalia Z Family'z zaslužite +50 pts z vsakim naročilom in prejmite obvestila o spremljanju naročila v realnem času
Aplikacija Zoomalia Z aplikacijo Zoomalia povečajte svojo mucko !1000 pts za vsak prenos in +50 pts za vsako naročilo