KROKETI
1 odgovor
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
anthony
Pozdravljeni, oddala sem naročilo za pasjo hrano, vendar sem ugotovila, da sem se zmotila!! Naročilo je bilo že odposlano danes zjutraj, zato ga ne morem več preklicati. Kaj lahko storim? Ali lahko vrnem paket, ko ga prejmem? Lep pozdrav, Estelle Neri
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljen Anthony, V takšni situaciji lahko paket zavrnete bodisi pri dostavljavcu ob dostavi na dom, tako da navedete, da ste naročili napačne izdelke, ali pa paket zavrnete na prevzemnem mestu. V obeh primerih nam bo paket vrnjen in povrnili vam bomo samo znesek za izdelke, pri čemer vam bomo odšteli 3,99 € stroškov vračila, če niste plačali poštnine. Upam, da sem odgovorila na vaše vprašanje, želim vam lep dan, Hélène iz Zoomalie