Prodajni pogoji družbe Zoomalia
Splošni pogoji prodaje na dan 04. december 2024.
Vabimo vas, da pozorno preberete te splošne prodajne pogoje spletnega mesta, katerih sprejetje in upoštevanje sta potrebna, da lahko uporabljate funkcije, ki so vam na voljo.
Strani https://www.zoomalia.com so v izključni lasti družbe Zoomalia, poenostavljene delniške družbe z osnovnim kapitalom v višini 13 275 EUR, ki je vpisana v trgovinski register v Daxu pod številko 511 656 431 in ima sedež v SAINT GEOURS DE MAREMNE (40230) na naslovu 651 rue du pays de Gosse.
Podjetje ZOOMALIA v okviru svoje dejavnosti prodaja izdelke za živali in daruje tudi dobrodelnim organizacijam v obliki "eno naročilo = en obrok".
Podjetje ZOOMALIA svojim uporabnikom omogoča tudi, da na njeno platformo postavijo digitalne vsebine, ki jih lahko delijo z drugimi uporabniki, tako imenovano "skupnost".
Ti splošni prodajni pogoji (v nadaljevanju "SPP") določajo pravila, ki veljajo za uporabo spletnega mesta in ki se jih zavezujete spoštovati, če jih sprejmete kot stranka (v nadaljevanju "stranka").
Najprej je treba pojasniti, da se v skladu z določbami uvodnega člena francoskega potrošniškega zakonika uporabljajo naslednje opredelitve:
- "Potrošnik": vsaka fizična oseba, ki deluje za namene, ki ne spadajo v njeno trgovsko, industrijsko, obrtno, svobodno ali kmetijsko dejavnost;
- "Neprofesionalec": vsaka pravna oseba, ki ne deluje v poklicne namene;
- "Strokovnjak": vsaka fizična ali pravna oseba, javna ali zasebna, ki deluje za namene, ki se nanašajo na njeno trgovsko, industrijsko, obrtno, svobodno ali kmetijsko dejavnost, tudi kadar deluje v imenu ali za račun drugega strokovnjaka."
Namen teh splošnih prodajnih pogojev je opredeliti pogoje, pod katerimi podjetje ZOOMALIA (v nadaljevanju "prodajalec") dobavlja izdelke potrošnikom (v nadaljevanju "kupec").
Glavne značilnosti izdelkov so predstavljene na prodajalčevi spletni strani. Vse fotografije in/ali grafike, uporabljene za predstavitev izdelkov, nimajo nobene pogodbene vrednosti in so namenjene izključno ponazoritvi izdelkov ter ne prevzemajo odgovornosti prodajalca.
Kupec je odgovoren za vsebino izdelkov
Kupec jih mora prebrati pred oddajo naročila. Za izbiro in nakup izdelka je izključno odgovoren kupec.
Ti splošni pogoji prodaje se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila
Ti splošni pogoji prodaje se sistematično sporočijo vsaki stranki pred sklenitvijo pogodbe o dobavi izdelkov in bodo po potrebi prevladali nad katero koli drugo različico ali drugim nasprotujočim si dokumentom.
Kupec izjavlja, da je pred sklenitvijo pogodbe prebral te splošne prodajne pogoje in da jih sprejema. Potrditev naročila s strani kupca pomeni, da sprejema te splošne pogoje prodaje brez omejitev ali pridržkov.
Ti splošni pogoji prodaje veljajo za vsa naročila, ki jih odda kupec
Ti splošni pogoji prodaje se lahko naknadno spremenijo, pri čemer se za kupčev nakup uporablja različica, ki velja na dan sklenitve pogodbe.
Izdelki, ki so na voljo za prodajo na našem spletnem mestu, so namenjeni izključno zasebnim strankam, tj. fizičnim osebam, ki delujejo za svoje osebne potrebe. Ob potrditvi naročila stranka izrecno izjavlja, da deluje kot fizična oseba in za izključno osebno uporabo, ki ni povezana s poklicno ali društveno dejavnostjo. Strokovnjaki in združenja svojega statusa v nobenem primeru ne smejo uporabiti za pridobitev ugodnejših prodajnih pogojev.
Naročila, oddana prek mobilne aplikacije Zoomalia, je mogoče dostaviti samo v Franciji. Zato za nakupe, opravljene prek mobilne aplikacije, ni mogoče opraviti dostave zunaj francoskega ozemlja. Stranka se zavezuje, da bo ob potrditvi naročila navedla naslov za dostavo, ki se nahaja v metropolitanski Franciji ali na francoskih ozemljih, ki so dostopna logističnim storitvam družbe Zoomalia. Zoomalia zavrača vso odgovornost za naročila, oddana z naslovom za dostavo, ki ni primeren za dostavo v Franciji. V primeru neskladnega naročila v mobilni aplikaciji si Zoomalia pridržuje pravico, da prekliče naročilo in nadaljuje z vračilom denarja brez kakršne koli dodatne odškodnine ali obveznosti.
Za dostop do spletnega mesta mora imeti stranka ustrezno opremo, in sicer:
- računalnik ali ;
- samodejni telefon ;
- internetno povezavo;
- in vso potrebno programsko opremo;
Dostop do spletnega mesta je brezplačen.
Stroške dostopa do telekomunikacijskega omrežja in njegove uporabe, kot so stroški, povezani z uporabo tehnike komuniciranja na daljavo, plača stranka v skladu s pogoji, ki jih določita njen ponudnik dostopa in telefonski operater.
Pred oddajo naročila naj se stranka seznani z bistvenimi značilnostmi izdelkov, predstavljenih na spletnem mestu.
Kupec naj izbere izdelke, ki jih želi kupiti.
Izbrane izdelke si lahko stranka ogleda neposredno v lahko prepoznavni nakupovalni košarici.
Izdelki, predstavljeni na spletnem mestu, so na voljo do porabe zalog. Za izdelke, ki jih ni na zalogi v skladiščih, ki pripadajo prodajalcu, so izdelki veljavni glede na razpoložljivost pri njegovih dobaviteljih.
Kupec ima možnost izbire izdelkov, ki jih želi kupiti
Kupec ima možnost preveriti podrobnosti svojega naročila, njegovo ceno in popraviti morebitne napake, preden potrdi njihov sprejem.
Kupec je odgovoren, da preveri točnost naročila in takoj sporoči ali odpravi morebitne napake.
Za dokončanje naročila so stranke pozvane, da se prijavijo ali ustvarijo račun z navedbo zahtevanih podatkov.
Za ustvarjanje svojega računa "stranke" je treba pregledati obrazec za registracijo in izpolniti zahtevane osebne podatke, kot so zlasti: priimek, ime, e-poštni naslov, telefonska številka, naslov za dostavo.
Podatki, ki jih je treba izpolniti, so označeni z zvezdico *.
Potrebne informacije v zvezi z razlogom, okvirom ali celo varnostjo podatkov kupca, ki jo zagotavlja prodajalec, najdete v dokumentu "Politika zasebnosti podatkov".
V zvezi s tem se kupec zavezuje, da bo zagotovil posodobljene in točne podatke, ki jih lahko pozneje spremeni v območju "Kupec".
Dostop do računa "Stranka" bo tako mogoč z identifikatorjem, povezanim z geslom, ki ga bo stranka izbrala ob registraciji.
Za varnost svojih podatkov je zato nujno, da stranka izbere kompleksno geslo in zagotovi njegovo zaupnost. Za pomoč pri izbiri lahko stranka obišče priloženo spletno mesto, ki ponuja več rešitev, ki ji bodo pomagale pri izbiri: https://www.cybermalveillance.gouv.fr/tous-nos-contenus/actualites/comment-choisir-un-bon-mot-de-passe
To geslo mora biti strogo osebno in zaupno ter ga ne sme sporočiti ali deliti s tretjimi osebami. Stranke opozarjamo, da ponovna uporaba istega gesla za različna spletna mesta ali storitve pomnoži tveganje kraje identitete, saj lahko pomanjkanje varnosti na enem spletnem mestu spremeni varnost vseh drugih, ki uporabljajo najstrožja varnostna pravila.
Če stranka izgubi to geslo, mora o tem čim prej obvestiti prodajalca po telefonu +32 5.54.54.00.24 ali prek kontaktnega obrazca, ki je na voljo na spletnem mestu, da lahko prodajalec sprejme potrebne ukrepe in jo zlasti pozove, naj s tega računa potrdi dostop do svojega računa "stranka".
Odpiranje, ki ga omogočata ta identifikator in geslo, zagotavlja odgovornost za dejanja, izvedena prek spletnega mesta. Tako v primeru izgube teh sredstev avtentikacije in dokler prodajalec o tem ni bil obveščen, stranka ostaja domnevno odgovorna za dejanja, izvedena v tem računu.
Kupec lahko kadar koli uporabi ta sredstva avtentikacije
Kupec se lahko kadarkoli odloči, da izbriše svoj račun "Kupec", tako da se obrne na prodajalca prek kontaktnega obrazca, ki je na voljo na spletni strani, ali prek e-pošte na naslov [email protected].
Naročilo je registrirano na spletni strani, ko kupec sprejme Splošne pogoje poslovanja s tem, da označi za to predvideno polje in potrdi svoje naročilo. Ta potrditev pomeni sprejetje teh splošnih pogojev poslovanja v celoti.
Prodaja ne bo dokončna
Prodaja bo dokončna šele, ko bo kupcu poslano elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila in ko bo prodajalec v celoti prejel kupnino. Kupec mora navesti veljaven elektronski naslov.
V primeru naročila s kreditno kartico je naročilo veljavno šele po potrditvi s strani bančne organizacije.
Pri naročilu s čekom je naročilo veljavno šele po unovčenju čeka s strani podjetja Zoomalia.com.
V primeru naročila z bančnim nakazilom je naročilo veljavno šele po potrditvi nakazila s strani banke Zoomalia.com.
Podatki, zabeleženi v prodajalčevem računalniškem sistemu, predstavljajo dokazilo o vseh transakcijah, sklenjenih s stranko, v skladu z določbami člena 1366 francoskega civilnega zakonika.
V skladu s členom L.213-1 francoskega potrošniškega zakonika prodajalec hrani pogodbe za naročila nad 120 evrov.
Kupec je obveščen, da se njegovemu naročilu lahko dodajo predmeti v promocijske namene, in soglaša, da od prodajalčevih poslovnih partnerjev prejme brezplačne vzorce in/ali izdelke.
Prodajalec si pridržuje pravico, da prekliče ali zavrne vsako naročilo stranke, s katero obstaja spor v zvezi s plačilom prejšnjega naročila.
Kupec lahko prekliče svoje naročilo v naslednjih primerih:
- Tudi v primeru uveljavljanja svoje pravice do umika, kadar je to mogoče;
- ali v primeru višje sile, kot je opredeljena v teh splošnih pogojih poslovanja.
Proizvodi se dobavljajo po trenutnih cenah, ki so prikazane na spletnem mestu v času oddaje naročila. Plačani zneski se v nobenem primeru ne smejo obravnavati kot polog ali predplačilo.
Cene so izražene v evrih, brez davka (ali "HT") in/ali z vsemi davki (ali "TTC").
Popusti in/ali promocije so prikazani na vsakem listu izdelka in bodo prikazani v povzetku naročila, preden bo naročilo potrjeno.
Cene ne vključujejo stroškov dostave, ki bodo prav tako prikazani ločeno v povzetku naročila.
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni cene izdelkov. Spremembe cen začnejo veljati takoj po objavi na spletnem mestu.
Pripadajoče cene so naslednje
Uporabne cene so tiste, ki veljajo na dan, ko kupec odda naročilo.
Cena naročila se v celoti plača v gotovini na dan, ko stranka odda naročilo, v skladu z naslednjimi pogoji:
- Z bančno kartico: CB, Visa, MasterCard;
- z bančnim nakazilom, bančni podatki bodo prikazani ob oddaji naročila;
Plačilo z bančno kartico je nepreklicno, razen v primeru goljufive uporabe strankine kartice. V tem primeru prodajalec stranko pozove, naj se obrne na svojo banko in zahteva preklic plačila.
Prodajalec uporablja tretjega ponudnika plačilnih storitev (Adyen ali Hipay) in stranko napotuje na njegove splošne pogoje uporabe.
Prodajalec ima pravico zahtevati fotokopijo osebnega dokumenta v skladu s členom L.131-15 francoskega monetarnega in finančnega zakonika ter dokazilo o naslovu, če je to primerno.
Prodajalčev plačilni partner lahko kupcu ponudi finančne rešitve, ki mu omogočajo plačilo nakupa od 50 EUR in do 2 000 EUR v treh ali štirih obrokih z uporabo bančne kartice.
V primeru, da kupec ne plača posameznega obroka, si prodajalec pridržuje pravico do prekinitve izvajanja naročil do celotnega plačila.
- Pogoji: Ta ponudba je rezervirana za fizične osebe (polnoletne fizične osebe) in imetnike bančnih kartic Visa in MasterCard z datumom veljavnosti, ki je daljši od izbranega obdobja financiranja. Kartice s sistemsko avtorizacijo, kot so Electron, Maestro, Nickel itd..., ter e-kartice, kartice Indigo in American Express niso sprejemljive.
- Postopki naročanja: po zaključku naročila je stranka pozvana, da klikne na gumb "3x/4x plačilo" predlaganega partnerja.
Kupec je nato preusmerjen na partnerjevo spletno stran, na kateri sta prikazana podroben povzetek njegovega naročila in prilagojena finančna vloga, ki jo mora nato potrditi.
Kupec vnese svoje osebne podatke ali, če ima račun pri partnerju, se lahko identificira z uporabo prijavnih podatkov, povezanih z njegovim računom.
Kupec se seznani s splošnimi pogoji obročnega odplačevanja, na katere se želi naročiti, ki so mu na voljo v obliki PDF, tako da jih lahko prebere, natisne in shrani, preden jih sprejme.
Kupec nato elektronsko sporoči, da se strinja, tako da označi ustrezno okence.
Priznava, da "dvojni klik", povezan s potrditvenim poljem na potrditvi splošnih pogojev, pomeni privolitev v sklenitev pogodbe ter nepreklicno in brez pridržkov sprejetje splošnih pogojev za izdelek.
Če ni dokazov o nasprotnem, podatki, ki jih je zabeležila družba Klarna, predstavljajo dokaz o vseh transakcijah med stranko in izbranim partnerjem.
Če stranka zahteva koriščenje finančne rešitve, ki jo ponuja eden od prodajalčevih partnerjev, bodo podatki v zvezi s strankinim naročilom posredovani temu partnerju, ki jih bo uporabil za namene preučitve zahteve za odobritev, upravljanje in izterjavo kredita.
KLARNA si pridržuje pravico, da sprejme ali zavrne strankino zahtevo za financiranje. Stranka ima 14-dnevni rok za odstop od kredita.
KLARNA si pridržuje pravico, da sprejme ali zavrne strankino zahtevo za financiranje
- Kako deluje: Plačilo v 3 ali 4 obrokih z bančno kartico Stranki omogoča, da naročilo, oddano na spletnem mestu, plača na naslednji način:
- Jeden obvezni prispevek, ki se bremeni na dan potrditve naročila;
- Dva ali trije mesečni obroki, od katerih vsak ustreza tretjini ali četrtini naročila, obremenjeni 30 in 60 dni pozneje za 3-krat ter 30, 60 in 90 dni pozneje za 4-krat, ki vključujejo stroške financiranja kredita, ki ga vzpostavi prodajalčev partner.
- Izbira partnerja: prodajalec si pridržuje pravico, da izbere in kupcu ponudi nič, enega ali več partnerjev, ki ponujajo plačilne rešitve v več obrokih, odvisno od države kupca, zneska njegovega naročila in suma goljufije, povezane z njegovim računom.
• ZOOMALIA partnerji:
- Klarna Bank AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, vpisana v švedski poslovni register pod številko 556737-0431.
V okviru boja proti spletnim goljufijam stranke obveščamo, da bodo informacije v zvezi z njihovim naročilom morda posredovane pristojnim organom v preverjanje.
Izdelki, ki jih je naročil kupec, bodo dostavljeni v Belgiji na naslov, ki ga je navedel kupec.
Prodajalec ne dostavlja na poštne predale.
Vsi dobavni roki so izraženi v delovnih dneh (vsak dan razen sobote in nedelje).
Posrednji čas dostave je naveden na strani za potrditev oddanega naročila ali neposredno na listu izdelka, odvisno od blagovne znamke.
Za nestandardne izdelke se stroški dostave izračunajo glede na težo, prostornino in vrsto izdelkov v košarici.
Izbira prevoznika, primernega za vaše naročilo, se opravi samodejno, ko ga obdela ekipa Zoomalije.
Za dostavo zelo specifičnih izdelkov (vrsta akvarija ali ptice) Zoomalia uporablja specializirane prevoznike.
Dostavni roki iz našega skladišča se lahko gibljejo od 1 do 5 delovnih dni.
Srednji časi dostave iz skladišča so naslednji:
DPD: 48 do 72 ur
Posebni kurir: od 2 do 5 dni
Ti dobavni roki so navedeni okvirno.
V primeru zamude pri dostavi glede na prvotno načrtovani datum mora kupec pisno (po e-pošti ali pošti) obvestiti podjetje Zoomalia.com, da bi izboljšali kakovost ponujene storitve in omogočili podjetju Zoomalia.com, da opravi preiskavo pri prevozniku.
Preiskava pri prevozniku lahko traja do 21 delovnih dni. Če se v tem obdobju izdelek najde, bo takoj preusmerjen na kraj dostave, ki je naveden na naročilnici.
Izdelek bo dostavljen na naslov, ki je naveden na naročilnici
Nekatere izdelke zaradi njihove teže ali prostornine pošiljajo neposredno dobavitelji Zoomalia.fr (čas dostave je običajno nekoliko daljši).
Prejem:
Dostavitev po pošti ali kurirju:
Ko prejmete pošiljko, morate:
Ob dostavi preveriti skladnost dobavljenega blaga tako, da odprete paket v navzočnosti dostavljavca.
Na dobavnici navesti morebitne nepravilnosti v obliki posebnega lastnoročnega pridržka (na primer polomljeno pohištvo, odprta vrečka za semena itd.), ki ga opremite s svojim podpisom. Upoštevajte, da izjave, kot so "predmet razpakiranja" ali "predmet pregleda", nimajo pravne vrednosti in v primeru spora ne bodo sprejete. Če je paket preveč poškodovan, preprosto zavrnite dostavo.
Nato po e-pošti ali telefonu obvestite službo za pomoč strankam Zoomalia, da lahko začne preiskavo pri prevozniku. Preiskava lahko traja do 21 delovnih dni.
V vseh primerih se stranka zavezuje, da bo zagotovila vsa dokazila, ki bodo Zoomaliji omogočila vložitev pritožbe pri kurirskem podjetju.
Poslovanje s specializiranim prevoznikom:
Ko s prevoznikom prejmete obsežne, težke ali krhke izdelke, preverite stanje blaga. Če je izdelek poškodovan, to navedite na dobavnici in navedite, da je poškodovana tudi embalaža. Na primer: "Poškodovana pošiljka, eden od terarijev je zlomljen"
Prevoznik zagotavlja dostavo do dna vaše stavbe. Ne pozabite pripeljati potrebne pomoči, če vaše naročilo vsebuje težak predmet, ki ga ne morete premakniti sami
Če vas v času dostave ni, bo kurir pustil obvestilo o dostavi. To obvestilo bo vsebovalo: telefonsko številko za dogovor o novem dnevu dostave,
naslov dostavnega mesta, kamor bo dostavljeno vaše naročilo,
in ime dostavnega podjetja
ime dostavnega mesta, kjer je bila pošiljka oddana (najbližje naslovu za dostavo, ki je bil prvotno naveden). Stranka ima na voljo 10 dni za prevzem pošiljke. Paketi, ki jih v tem roku ne boste prevzeli, bodo vrnjeni podjetju Zoomalia.
V primeru, da se paket vrne zaradi odsotnosti stranke, težav z naslovom dostave ali nezmožnosti prevzema blaga, bo Zoomalia stranki izstavila račun za stroške vračila.
Zoomalia ne more biti odgovorna v primeru stavk, slabega vremena ali drugih motečih elementov, ki povzročijo zamudo pri dostavi.
Prenos lastništva izdelkov na stranko se izvede šele po tem, ko stranka v celoti plača ceno, ne glede na datum dobave navedenih izdelkov.
Ne glede na datum prenosa lastništva izdelkov se bo prenos tveganj izgube in poslabšanja v zvezi z njimi uresničil šele takrat, ko bo stranka fizično prevzela izdelke v posest. Izdelki zato potujejo na prodajalčevo tveganje.
V skladu z zakonskimi določbami, ki veljajo v Franciji, ima kupec štirinajst dni od prejema izdelka na voljo, da pri prodajalcu uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba utemeljiti svoje razloge ali plačati kakršno koli kazen ali nositi kakršne koli stroške, razen stroškov vračila izdelka, zaradi zamenjave ali vračila. Vračilo bo učinkovito, če bodo izdelki vrnjeni v originalni embalaži in v brezhibnem stanju v 14 dneh od dneva, ko je prodajalec obveščen o kupčevi odločitvi za odstop od pogodbe.
Vračila morajo biti opravljena v originalnem stanju in popolna (embalaža, dodatki, navodila itd.), da jih je mogoče ponovno prodati kot nove, priložen pa jim mora biti obrazec za umik, ki ga ustvari področje za stranke.
Poškodovanih, umazanih ali nepopolnih izdelkov ne bomo vzeli nazaj ali povrnili kupnine.
Pravico do odstopa lahko uveljavljate prek spleta na svojem računu, pri čemer bo prodajalec kupcu takoj sporočil potrdilo o prejemu na trajnem nosilcu podatkov, ali po pošti na naslednji naslov:
Prodajalec lahko pravico do odstopa od pogodbe uveljavlja prek spletnega obrazca ali katere koli druge nedvoumne izjave, ki izraža voljo do odstopa od pogodbe.
Prodajalec lahko pravico do odstopa od pogodbe uveljavlja prek spletnega obrazca, ki ga pošlje na naslov: ZOOMALIA.COM - Služba za stranke - 651 route du pays de Gosse - 40230 St
V primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe v zgoraj navedenem roku bodo povrnjeni le cena kupljenega izdelka(-ov) in stroški dostave, razen morebitnih dodatnih stroškov, ki nastanejo zaradi dejstva, da je kupec po potrebi izbral način dostave, ki ni cenejši od ponujenega standardnega načina dostave; za stroške vračila bo še naprej odgovoren kupec.
V primeru umika dela naročila stroški dostave ne bodo povrnjeni v celoti, temveč sorazmerno z vrnjenim delom naročila, razen če se stroški dostave ne razlikujejo glede na število naročenih predmetov.
Če izdelek vključuje garancijski list ali drug dokument, ki ga je treba izpolniti, tega ni treba izpolniti, da bi kupec lahko uveljavil pravico do odstopa od pogodbe.
Kupec mora blago poslati ali vrniti na naslov Zoomalia.com "Service Retours" - 651 route du pays de Gosse, 40230 St Geours de Maremne- Francija.
Kupec lahko paket vrne s prevoznikom po lastni izbiri.
Če paket prispe poškodovan, si prodajalec pridržuje pravico:
- da zavrne paket, tako da lahko stranka sproži spor s svojim prevoznikom,
- da paket sprejme s pridržki. Prodajalčev oddelek za vračila bo kupca obvestil o poškodbi, tako da bo kupec lahko odprl spor s svojim prevoznikom.
V vseh primerih, če je vrnjeni izdelek poškodovan med prevozom, prodajalec ne bo mogel vrniti denarja. Kupec bo moral zahtevati povračilo neposredno od svojega prevoznika.
Po drugi strani pa personalizirani izdelki (na primer medalje) ne bodo upravičeni do pravice do odstopa od pogodbe v skladu s členom L.221-28 3° francoskega potrošniškega zakonika.
Vračilo bo izvedeno v 14 dneh od obvestila prodajalca o odločitvi za odstop od pogodbe. Prodajalec bo povračilo izvedel z istim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil kupec, razen če se stranki ne dogovorita drugače.
Izdelki, ki se prodajajo na spletnem mestu, so skladni s predpisi, ki veljajo v Franciji, in imajo zmogljivost, združljivo z neprofesionalno uporabo.
Izdelki, ki jih dobavlja prodajalec, imajo v skladu z zakonskimi določbami ugodnosti po pravici in brez dodatnega plačila, neodvisno od pravice do odstopa od pogodbe:
- zakonsko jamstvo za skladnost za očitno pomanjkljive, poškodovane ali poškodovane izdelke ali izdelke, ki ne ustrezajo naročilu,
- pravno jamstvo za skrite napake, ki izhajajo iz napake materiala, konstrukcije ali izdelave, ki vplivajo na dobavljene izdelke in jih naredijo neprimerne za uporabo,
pod pogoji, navedenimi v spodnjem polju in opredeljenimi v dodatku k tem splošnim prodajnim pogojem (garancija za skladnost / garancija za skrite napake).
Opozarjamo, da ima stranka v okviru zakonskega jamstva za skladnost blaga dveletno obdobje od dobave blaga za ukrepanje proti prodajalcu; stranka lahko izbira med popravilom ali zamenjavo naročenega izdelka ob upoštevanju stroškovnih pogojev iz člena L 217-9 zakonika o varstvu potrošnikov; stranki v štiriindvajsetih mesecih po dobavi izdelka ni treba dokazovati obstoja neskladnosti izdelka.
Zakonsko jamstvo za skladnost se uporablja neodvisno od vseh komercialnih jamstev, ki se lahko nanašajo na izdelek. Kupec se lahko odloči za izvajanje jamstva za skrite napake na izdelku v skladu s členom 1641 civilnega zakonika; v tem primeru lahko izbira med odstopom od prodaje ali znižanjem prodajne cene v skladu s členom 1644 civilnega zakonika.
Za uveljavljanje svojih pravic mora kupec prodajalca pisno, zlasti prek kontaktnega obrazca, ki je na voljo na spletnem mestu, obvestiti o neskladnosti izdelkov v roku največ 24 mesecev od dobave izdelkov ali od odkritja skritih napak v zgoraj navedenih rokih ter vrniti izdelke z napako v stanju, v kakršnem jih je prejel, z vsemi elementi (dodatki, embalaža, navodila ...).
Prodajalec bo povrnil stroške, zamenjal ali dal popraviti vse izdelke ali dele v garanciji, za katere se bo štelo, da niso skladni ali imajo napake.
Poštni stroški bodo povrnjeni na podlagi zaračunane tarife, stroški povratne pošte pa bodo povrnjeni ob predložitvi računov.
Vračila za izdelke, ki se štejejo za neskladne ali okvarjene, bodo izvedena čim prej in najpozneje v 14 dneh po tem, ko prodajalec ugotovi neskladnost, oziroma v razumnem roku v primeru skrite napake.
Vračilo bo izvedeno z nakazilom na kupčev bančni račun.
Prodajalec ni odgovoren v naslednjih primerih:
- neskladnost z zakonodajo države, v katero so izdelki dobavljeni, kar je kupec dolžan preveriti,
- v primeru napačne uporabe, malomarnosti ali pomanjkljivega vzdrževanja s strani stranke, pa tudi v primeru običajne obrabe izdelka, nesreče ali višje sile.
Prodajalčevo jamstvo je v vsakem primeru omejeno na zamenjavo ali povračilo izdelkov, ki niso skladni ali imajo napako.
10.1 Garancija proizvajalca
Za nekatere prodane izdelke lahko velja tudi komercialna garancija, znana kot "garancija proizvajalca", katere stranka ni prodajalec. Prodajalec zato ne more biti odgovoren, če proizvajalec zavrne uveljavljanje svoje garancije.
Obseg in trajanje te garancije se razlikujeta od dobavitelja do dobavitelja. Kupec se lahko z natančnimi pogoji jamstev seznani na proizvajalčevem spletnem mestu in v navodilih za uporabo izdelka.
Ob vsakem vračilu izdelka v okviru zgoraj navedene garancije mora prodajalec opraviti osnovni pregled, da ugotovi napako na izdelku. V ta namen se bo kupec obrnil na Zoomaliino poprodajno službo na telefonsko številko 05.54.54.00.24 ali prek kontaktnega obrazca, ki je na voljo na spletnem mestu.
Če bo izdelek prepoznan kot izdelek z napako, bo prodajalec kupcu poslal številko za vračilo izdelka. Ta številka za vračilo, ki je odločilni in bistveni pogoj, velja štirinajst delovnih dni od datuma, ko prodajalec kupcu sporoči številko za vračilo.
Če je izdelek spoznan za pokvarjenega, bo prodajalec kupcu poslal številko za vračilo
Po preteku tega obdobja mora stranka ponoviti zahtevo v skladu z zgoraj opisanim postopkom.
Pogojeni izdelek mora biti vrnjen v originalni embalaži, vsebovati mora ves izdelek in njegovo dodatno opremo ter biti čitljivo opremljen s številko za vračilo izdelka, ki jo je sporočil prodajalec, in serijsko številko izdelka.
Vsak izdelek, ki je nepopoln, pokvarjen, poškodovan in/ali katerega originalna embalaža je bila poškodovana, ne bo sprejet nazaj ali zamenjan v okviru garancije.
Izdelek iz garancije bo po presoji proizvajalca zamenjan ali popravljen.
Prodajalec jamči kupcu za skrite napake, ki lahko vplivajo na dobavljene izdelke, le v okviru zamenjave okvarjenih izdelkov ali delov, zaradi katerih so ti neprimerni za uporabo, pri čemer kupec ne more šteti, da je odgovoren za škodljive posledice, ki so jih te skrite napake morda povzročile.
V vsakem primeru jamstva ne zajemajo:
- zamenjavo potrošnega materiala;
- neobičajne in neskladne uporabe izdelkov;
- poškodbe, ki so posebej navedene v listih izdelkov;
- Pomanjkljivosti in njihove posledice zaradi posredovanja kupca ali serviserja, ki ga prodajalec ni odobril;
- Odpadki in njihove posledice, povezane z uporabo, ki ni v skladu z uporabo, za katero je izdelek namenjen;
- Izdelki, za katere velja posebna pogodba o pomoči in vzdrževanju.
10.2 Zen garancija ZOOMALIA
Zen garancija je komercialna garancija „Zadovoljni ali vrnitev denarja“, ki jo prodajalec ponudi stranki od 2,99 € na naročilo. Ta plačljiva možnost vključuje naslednje storitve:
Stranka je zadovoljena ali vrnjena denar v 365 dneh od nakupa izdelka. To stranki omogoča, da izdelek vrne in zahteva popolno vračilo, če ni zadovoljna z nakupom, brez da bi morala utemeljiti kakršnokoli napako ali neujemanje izdelka.
Zahteve te stranke bo strankina podpora obravnavala nujno in prednostno v najpozneje 6 delovnih urah, če so bile prejete v času delovanja službe za pomoč strankam, in sicer od ponedeljka do petka, od 9. do 17. ure, razen med vikendi in prazniki. Vse zahteve, ki so prejele po teh urah, bodo obravnavane takoj po ponovnem odprtju službe za pomoč strankam, pri čemer bo rok 6 delovnih ur začel teči od tega trenutka.
Reševanje reklamacije bo izvedeno brez čakanja na vrnitev začetnega paketa ali potrditev s strani prevoznika iz naslednjih razlogov (izguba, poškodba).
Pomembno je poudariti, da te garancije ni mogoče razumeti kot podaljšanje pravice do odstopa od pogodbe ali kot nadomestilo za zakonske garancije, ki so v veljavi.
Prodajalec ponuja Kupcu možnost, da se pridruži programu zvestobe, imenovanemu « Booster program ».
Kupec lahko izbira med dvema možnostma:
- Booster 1: za ceno 2,99 € na leto Kupec podvoji svoje točke zvestobe ob vsakem nakupu na spletni strani in v vseh trgovinah Zoomalia;
- Booster 2: za ceno 9,99 € na leto Kupec potroji svoje točke zvestobe ob vsakem nakupu na spletni strani in v vseh trgovinah Zoomalia. Prav tako pri nakupih na spletni strani koristi Zen Garancijo, katere pogoji so opisani v "10.2 Zen garancija ZOOMALIA" točki teh splošnih pogojev prodaje.
Program Family'Z je bil vzpostavljen, da bi strankam omogočil zbiranje točk, ki jih lahko zamenjajo za darila iz izbora izdelkov, ki so na voljo v butiku zvestobe Zoomalia.
11.2.1. Registracija:
Vključitev v program Family'Z poteka samodejno in brezplačno, ko je na spletni strani Zoomalia.com ustvarjen račun stranke. Ta vključitev v program zvestobe stranki omogoča, da samodejno izkoristi 10-odstotni popust na svoje prvo naročilo in bonus v višini 1000 točk.
11.2.2. Zbiranje točk:
- Za sponzoriranje novih strank: 10.000 točk, zbranih za vsako sponzoriranje, in nato 150 točk, zbranih za vsako naročilo, ki ga oddajo strankini krstni otroci. Število priporočil, ki jih lahko stranka opravi, ni omejeno. Pogoji za sponzorstvo so podrobno opisani na strani za sponzorstvo na spletni strani zoomalia.com: https://www.zoomalia.com/information/parrainage/
- Pri uporabi mobilne aplikacije Zoomalia: 50 točk za vsako naročilo, oddano prek aplikacije
- Za mnenja, komentarje in odgovore, ki jih po vsakem nakupu pustite na fotografijah ali videoposnetkih na forumih in blogerskih straneh spletne strani Zoomalia.com ali na vprašanjih, ki so poslana kupcu glede izdelkov, ki jih je kupil: od 5 do 1000 točk, pridobljenih glede na zadevni izdelek in obliko mnenja.
- Z njihovih nakupov na spletni strani ali v trgovinah Zoomalia: točke, ki jih zaslužijo, se izračunajo glede na nakupno ceno teh izdelkov. Stranka lahko podvoji ali potroji točke, pridobljene po vsakem nakupu, zahvaljujoč komercialni ponudbi Booster, podrobno opisani v členu 11.1 teh splošnih prodajnih pogojev.
11.2.3. Uporaba točk s strani stranke:
Točke je treba pridobiti, da jih je mogoče uporabiti. Od naslednjega nakupa dalje bo lahko stranka svoje točke pretvorila v darila, ki jih bo izbrala med izključno ponudbo izdelkov v butiku zvestobe Zoomalia, do katerega lahko dostopa prek naslednje povezave: https://www.zoomalia.com/animalerie/cadeaux-fidelite/page/1/ , ali na strani programa zvestobe na spletni strani prek povezave "odkrij butik", ali iz izpiska točk v računu stranke.
Točke programa zvestobe Family'Z so veljavne 12 mesecev od datuma pridobitve. Z vsakim novim naročilom se ta veljavnost samodejno podaljša za 12 mesecev. Točke, ki jih ne boste uporabili pred iztekom obdobja veljavnosti, bodo za vedno izgubljene.
Točke programa zvestobe Family'Z so veljavne 12 mesecev od datuma pridobitve
Za prejem izdelkov, ki so na voljo v okviru programa zvestobe Family'Z, je treba obvezno oddati plačano naročilo, saj se ti ne pošiljajo sami od sebe. Vključitev darila(-ev) v paket ne povzroči dodatnih stroškov poštnine, ki jih mora plačati stranka.
Točke zvestobe je mogoče kadar koli unovčiti
Točke zvestobe so osebne. Ni jih mogoče prenesti na račun druge stranke, prav tako jih ni mogoče prodati ali brezplačno podariti. Točke niso prenosljive ali zamenljive z drugimi strankami.
Točke zvestobe so osebne za stranko
Točke zvestobe se lahko uporabljajo samo na spletnem mestu zoomalia.com. Vsako mnenje ali spodbudni komentar, ki prinaša točke, mora odražati dejansko izkušnjo stranke in biti v skladu s pravili o pristnosti, ki veljajo za spletna mnenja.
Točke zvestobe je mogoče uporabiti samo na spletnem mestu zoomalia.com
Kupec lahko v enem naročilu zbere več daril, ki jih ponuja program zvestobe Family'Z, v okviru stanja točk zvestobe na svojem uporabniškem računu. Točke zvestobe je mogoče pridobiti z nakupi na spletnem mestu zoomalia.com in v trgovinah Zoomalia. Pripisujejo se na isti račun zvestobe. Kljub temu te določbe veljajo le za uporabo teh točk zvestobe na spletnem mestu zoomalia.com.
Kupec lahko kadar koli preveri stanje svojih točk in zgodovino transakcij, tako da se prijavi v svoj uporabniški račun na spletnem mestu zoomalia.com.
Za vsa vprašanja v zvezi z družinskim računom zvestobe se lahko stranke obrnejo na službo za stranke Zoomalia prek področja za stranke ali po telefonu na 05.54.54.00.24.
Prodajalec zagotavlja storitev gostovanja digitalnih vsebin, ki jih ustvarijo uporabniki, z naslovom "Skupnost".
Vsak uporabnik ima možnost, da na svojo polno in popolno odgovornost objavi eno ali več strani (združenih pod izrazom "članki skupnosti"), ki ga predstavljajo drugim uporabnikom storitve in vsem obiskovalcem.
Vlaganje digitalnih vsebin se izvede z uporabo uporabnikovega brskalnika, po potrebi mobilnih terminalov ali z drugim tehničnim postopkom vnosa podatkov. Članki skupnosti ne smejo vsebovati informacij, ki so v nasprotju z javnim redom ali moralo. Zato Zoomalia ne jamči za resničnost, celovitost ali poštenost teh vsebin. Podjetje Zoomalia ne more biti odgovorno za morebitne lažne izjave uporabnika.
Pri uporabi storitve se uporabnik zavezuje, da ne bo razkril nobenih podatkov, ki omogočajo natančno identifikacijo drugih uporabnikov po imenu ali katere koli fizične ali pravne osebe, kot so priimek, poštni in/ali elektronski naslov ter telefonska številka. Uporabniku tudi svetujemo, da v storitvi ne razkrije informacij, ki bi omogočale njegovo natančno identifikacijo po imenu in priimku.
Uporabnik je izrecno obveščen, da je za digitalne vsebine, povezane z njegovimi članki in predstavljene na njih v skupnosti, odgovoren izključno on sam. Posledično le imetnik računa, ki je izpolnil obrazec za identifikacijo, prevzame civilno in kazensko odgovornost za vsebine, povezane z njegovim člankom v skupnosti in predstavljene na njem, kot avtor in izdajatelj članka v skupnosti.
Ker je uporabnik izključno odgovoren za vsebino, povezano z njegovim člankom skupnosti in predstavljeno na njem, se zavezuje, da bo zagotovil, da vsebina tega članka skupnosti ne vsebuje elementov, ki bi lahko bili v nasprotju z veljavnimi zakoni in predpisi v državi, iz katere dostopa do storitve, ali v državi, kjer je ta vsebina namenjena za sprejem.
Zavezuje se tudi, da bo zagotovil, da vsebina tega članka ne vsebuje elementov, ki bi lahko povzročili škodo tretji osebi ali kršili pravila, določena v spodnjem členu. Poleg tega se uporabnik zaveda in že sprejema dejstvo, da Zoomalia vsebino anonimiziranih člankov gostujoče skupnosti hrani neomejeno dolgo časa.
Uporabnik izjavlja, da je lastnik vseh vsebin, ki so povezane z njegovim skupnostnim člankom in so v njem predstavljene, ter da nima nobenih pravic. V nasprotnem primeru se šteje, da ima uporabnik dovoljenje imetnika pravic za vse vsebine, ki jih povezuje s svojim člankom skupnosti.
Uporabnik ne sme zapisovati ali prenašati vsebin, ki kršijo pravice intelektualne lastnine drugih, kot so besedila, slike oseb ali blaga, poslovne skrivnosti, interne ali zaupne informacije, pri čemer ta seznam ni izčrpen.
Uporabnik se zavezuje, da bo zagotovil, da je vsaka upodobljena oseba dala soglasje za uporabo in distribucijo svoje podobe.
Pri tem se uporabnik zavezuje, da bo ravnal v skladu z veljavnimi zakoni in predpisi ter uporabljal le vsebine (besedila, fotografije ...), za katere ima pravice, za katere je imetnik pravic dal izrecno soglasje za njihovo razširjanje ali ki so proste kakršnih koli pravic.
Uporabnik podjetje Zoomalia razbremeni vseh morebitnih zahtevkov tretjih oseb do njega zaradi kršitve njegovih pravic ali zaradi ravnanja drugega uporabnika, ki krši veljavno zakonodajo.
Podjetje Zoomalia si pridržuje pravico, da:
- prestaviti članek iz ene teme v drugo ali iz ene kategorije v drugo brez predhodnega obvestila ali uradnega obvestila;
- ne objavi članka, če ni napisan v dobri francoščini ali če tema tega članka ne upošteva ene od kategorij, ki so na voljo na spletnem mestu;
- odstrani vsak članek, za katerega meni, da je rasističen, pornografski, ksenofobičen ali v nasprotju z javno spodobnostjo;
S sodelovanjem na natečajih, ki jih organizira Zoomalia, ali z objavo fotografij ali videoposnetkov na listih izdelkov na straneh Zoomalie uporabnik dovoljuje, da družbe E2Evolution, Zoomalia in Zoomag uporabijo njegova besedila ter slike in videoposnetke v različnih razdelkih njihovih strani (Univerzum izdelkov, Skupnost, Ozadja ..) in na svoji strani na Facebooku, Instagramu, Youtube, Google+, Pinterestu, Flikru, drugih medijih družabnih omrežij (seznam ni izčrpen), svojem računu na Twitterju, v svojih trgovinah, v okviru promocije teh natečajev in njihovih rezultatov na splošno.
Uporabnik potrjuje, da je avtor predloženih slik in besedil ter da po njegovem najboljšem vedenju njihova distribucija ne krši zakonodaje o avtorskih pravicah. Če se dokaže nasprotno, se bo sodelovanje na natečaju štelo za nično, fotografije pa bodo na preprosto zahtevo imetnikov pravic izbrisane.
Uporaba teh besedil in slik ne sme biti podlaga za plačilo avtorskih pravic ali nadomestila v kakršni koli obliki. Uporabnik bo prav tako pazil, da ne bo navajal natančnih geografskih navedb, da ne bo objavljal fotografij prepoznavnih oseb, razen z njihovim soglasjem, posebno pozornost pa je treba nameniti fotografijam, na katerih so upodobljeni otroci. Ta besedila in slike bodo vedno uporabljeni v skladu z njihovim prvotnim namenom. Ti prispevki bodo odstranjeni na zahtevo avtorja z navedbo zadevnih URL-jev. Zoomalia si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila odstrani fotografije ali videoposnetke, ki niso v skladu s temi pogoji, in se zavezuje, da bo na preprosto zahtevo z navedbo razlogov odstranila vsako sliko, ki ni v skladu s pravili o slikovnih pravicah ali pravicah uporabe.
Ta splošna dogovora o sodelovanju lahko katera koli od pogodbenic po pravici prekine, če druga pogodbenica ne izpolni ene ali več svojih obveznosti.
V tem primeru bo stranka, ki meni, da njen sopogodbenik ne izpolnjuje ene ali več svojih obveznosti, s priporočenim pismom s povratnico obvestila drugo stranko o svoji nameri predčasne prekinitve pogodbe in navedla naravo kršitve, ki jo očita.
Odpoved pogodbe bo začela veljati šele po izteku obdobja tridesetih (30) dni po tem obvestilu, razen če je v tem obdobju stranka, ki je bila opozorjena, izpolnila svoje pogodbene obveznosti, kot so bile določene v pogojih GCS.
Uveljavljanje te pravice do odpovedi ne odvezuje pogodbenice, ki ji je bilo poslano obvestilo, da mora izpolniti pogodbene obveznosti do datuma začetka veljavnosti odpovedi, in to brez poseganja v morebitno odškodnino, ki bi jo morala plačati drugi pogodbenici zaradi neizpolnitve pogodbene obveznosti.
O predčasni odpovedi bo stranka obveščena z novim priporočenim pismom s potrdilom o prejemu, veljati pa bo začela z dnem prve predložitve, kar dokazuje poštni žig.
Ta odpoved bo nastopila ipso iure in brez potrebe po sodnem posredovanju.
Prodajalec lahko kadar koli odpove pogodbo v primeru neplačila s strani kupca.
Prodajalec ima sklenjeno zavarovalno polico, s katero jamči za denarne posledice zaradi svoje civilne in odškodninske odgovornosti.
Pripomniti je treba, da za prodajalca velja obveznost sredstev.
Ponujeni izdelki so skladni z veljavno francosko zakonodajo.
Prodajalec ne more biti odgovoren zlasti za:
- v primeru, da izdelka ni na zalogi ali da ni na voljo,
- v primeru nezdružljivosti strojne opreme in nezmožnosti delne ali popolne uporabe izdelkov.
Strani Zoomalia.com vsebujejo tudi informacije tretjih oseb in povezave do drugih spletnih strani. Prodajalec v nobenem primeru ne more biti odgovoren za kakršno koli škodo, ki je posledica uporabe, dostopa ali nezmožnosti uporabe teh informacij tretjih oseb ali vsebine drugih spletnih mest.
Prodajalčeva odgovornost nastane le v primeru dokazane napake ali malomarnosti in je omejena na neposredno škodo, pri čemer je izključena vsakršna posredna škoda kakršne koli narave.
Prodajalec ni odgovoren v primeru napačne uporabe, malomarnosti ali pomanjkljivega vzdrževanja s strani kupca niti v primeru običajne obrabe izdelka ali višje sile.
V vsakem primeru znesek izgube ne sme presegati cene izdelka.
Vsi elementi, ki sestavljajo spletno mesto, zlasti blagovne znamke, logotipi, besedila, podatki, risbe, grafike, fotografije, animacije, zvoki, računalniške kode, postavitve, sklopi vseh ali dela elementov spletnega mesta, so in ostanejo last prodajalca ali njegovih pravnih naslednikov.
Obvezno je prepovedano razmnoževanje celotnega spletnega mesta ali njegovega dela ali elementov, iz katerih je sestavljeno, na katerem koli mediju brez izrecnega predhodnega dovoljenja prodajalca. Razmnoževanje je dovoljeno izključno za namene obveščanja za osebno in zasebno uporabo. Na splošno mora biti pri vsaki reprodukciji navedeno ime njenega avtorja.
Vse vsebine spletnega mesta (slike, besedilo, zbirka podatkov itd.) so predmet veljavne francoske in mednarodne zakonodaje o intelektualni lastnini (avtorsko pravo, pravo o blagovnih znamkah, pravo o zbirkah podatkov itd.).
Če kupec ugotovi, da elementi, objavljeni na spletni strani, kršijo avtorske ali druge zaščitene pravice, se mora obrniti na prodajalca na elektronski naslov [email protected] ali po pošti na naslov:
ZOOMALIA SAINT GEOURS DE MAREMNE (40230), s sedežem na 651 rue du pays de Gosse.Poleg tega je strogo prepovedano prenesti celotno ali količinsko pomemben del te zbirke podatkov z uporabo robotov ali drugih samodejnih postopkov ekstrakcije.
Prodajalec mora v skladu z veljavnimi predpisi, zlasti francoskim zakonom 78-17 z dne 6. januarja 1978 o informacijski tehnologiji, datotekah in svoboščinah ter Splošno uredbo št. 2016/679 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (ali "RGPD"), od kupca zbrati osebne podatke, potrebne za obdelavo kupčevega naročila in pripravo računov.
Ti podatki se lahko posredujejo vsem partnerjem, podizvajalcem prodajalca, ki so odgovorni za izvedbo, obdelavo, upravljanje in plačilo naročil.
Za podrobnosti o pravicah kupca, razlogih za obdelavo in ukrepih, sprejetih za zagotovitev varnosti, prodajalec kupca vabi, da obišče stran "Politika zasebnosti podatkov" in da jo pozorno prebere.
V skladu z določbami člena 1218 francoskega civilnega zakonika "Višja sila v pogodbenih zadevah obstaja, kadar dogodek, na katerega dolžnik nima vpliva in ga ob sklenitvi pogodbe ni bilo mogoče razumno predvideti ter se njegovim posledicam ni mogoče izogniti z ustreznimi ukrepi, dolžniku prepreči izpolnitev obveznosti. Če je ovira začasna, se izpolnjevanje obveznosti odloži, razen če nastala zamuda upravičuje prekinitev pogodbe. Če je ovira dokončna, se pogodba razveljavi ipso iure in stranke so oproščene svojih obveznosti pod pogoji iz členov 1351 in 1351-1."
Odgovornost katere koli pogodbenice v skladu s temi splošnimi pogoji poslovanja je izrecno izključena v primeru neizpolnitve ali zamude zaradi kakršne koli višje sile.
Višja sila pomeni vsak dogodek, ki ga pogodbenici v času podpisa teh SPP nista mogli razumno predvideti in nadzorovati ter je zato neizogibne, nepredvidljive in nepremagljive narave.
Če bi prišlo do takšnega dogodka višje sile, mora pogodbenica, ki jo ta dogodek prizadene, o tem nemudoma obvestiti drugo pogodbenico tako, da jo obvesti v petih (5) dneh od nastanka navedenega dogodka. Izvajanje storitev bo nato prekinjeno za čas trajanja dogodka. Takoj ko se dogodek konča, bo stranka, ki ji je bilo to preprečeno, o tem obvestila drugo stranko in mora takoj nadaljevati z izvajanjem storitev.
Po preteku petnajstih (15) delovnih dni od nastanka dogodka višje sile se lahko druga stranka odloči za prekinitev te pogodbe, o čemer obvesti preprečeno stranko, brez odškodnine.
Kupec se lahko v vseh primerih obrne na prodajalčevo službo za pomoč strankam:
Prijave po elektronski pošti ali pošti morajo vsebovati naslednje informacije:
- Kontaktični podatki stranke;
- Izgledi na izdelek;
- številko naročila;
- Odgovori za pritožbo;
Če se pogodbenici predhodno pisno ne dogovorita, nobena od njiju ne sme prenesti koristi teh splošnih pogojev poslovanja na tretjo osebo.
Ti splošni pogoji poslovanja izražajo celoten sporazum med strankama. Nadomeščajo vse prejšnje pogodbe med strankama z enako vsebino.
Dejstvo, da ena ali druga stranka v določenem trenutku ne uporabi katerega koli od teh pogojev VUT, se ne sme razlagati kot odpoved pravici do uporabe katerega koli od teh pogojev pozneje.
Neveljavnost ene od določb teh splošnih pogojev poslovanja ne pomeni neveljavnosti celotne določbe in na splošno, če je ena ali več določb splošnih pogojev poslovanja neveljavna ali razglašena za tako v skladu z zakonom, drugim predpisom ali po pravnomočni odločitvi pristojnega sodišča, druge določbe ohranijo vso svojo veljavnost in obseg.
Pogodbenici se nato dogovorita, da določbo, ki je bila razglašena za nično in neveljavno, nadomestita z določbo, ki je po vsebini najbolj podobna prvotno dogovorjeni določbi in glede na prvotni namen pogodbenic, da se zlasti ohrani ekonomsko ravnovesje VSP.
Ista načela se uporabljajo v primeru nepopolnih določb.
Za veljavnost, izvajanje ali neizvajanje in razlago splošnih pogojev poslovanja velja francosko pravo.
Pred vsakim spornim dejanjem si bosta pogodbenici prizadevali za sporazumno rešitev vseh sporov, ki bi lahko nastali med njima v zvezi s temi splošnimi pogoji poslovanja.
Prodajalec poziva kupca, da mu piše po elektronski pošti in ga obvesti o svojih težavah, da bi našli sporazumno rešitev.
Kupec lahko dostopa tudi do spletne platforme Evropske unije za reševanje sporov prek te povezave: https://ec.europa.eu/.
Proces mediacije je za potrošniške stranke brezplačen.