Vračila in povračila
V skladu s členom L121-16 francoskega potrošniškega zakonika ima kupec na voljo 14 dni od datuma prejema, da na lastne stroške vrne naročene izdelke, ki mu bodo povrnjeni.
Za uveljavljanje pravice do preklica morajo kupci uporabiti standardni obrazec za preklic, ki je 20 dni na voljo v njihovem uporabniškem računu na naslednjem naslovu zoomalia.com/mesachats/commandes/ali podati kakršno koli nedvoumno izjavo, v kateri navedejo, da nameravajo izdelek vrniti podjetju Zoomalia.com.
Zoomalia.com vam bo poslala številko za vračilo, ki jo morate napisati na embalažo.
Izdelke je treba vrniti podjetju Zoomalia.com v brezhibnem stanju za nadaljnjo prodajo, v originalnem stanju (embalaža, dodatki, navodila itd.), ustrezno zapečatene in s priloženim računom za nakup.
Če izdelek vsebuje garancijski list ali drug dokument, ki ga je treba izpolniti, ga ni treba izpolniti, da bi kupec lahko uveljavljal pravico do odstopa od pogodbe.
Personaliziranih predmetov (medalj itd.) ni mogoče vrniti, zamenjati ali povrniti. Stroške povratne pošte krije kupec.
Upoštevajte, da je ocenjeni strošek vračila za pakete, težje od 30 kg, ki jih pošta ne more vrniti, 44 EUR. Strošek je odvisen od kraja prebivališča stranke in prevoznika, ki sodeluje s podjetjem.
Uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe bo omogočilo izbiro kupca :
- denarno povračilo s ponovno odobritvijo bančne kartice, ki je bila uporabljena za prvotno naročilo, ali, če to ni mogoče, s čekom; ali
- dobropis za uporabo na Zoomalia.com.
Vračilo umika
Stranka lahko pošiljko vrne s prevoznikom po lastni izbiri.
Če pošiljka prispe poškodovana, si Zoomalia pridržuje pravico do:
- zavrne pošiljko, da lahko stranka sproži spor s prevoznikom,
- paket sprejme s pridržki. Oddelek za vračila Zoomalia bo stranko obvestil o morebitnih poškodbah, da bo lahko stranka sprožila spor s prevoznikom.
Če je vrnjeni izdelek med prevozom poškodovan, Zoomalia kupcu v nobenem primeru ne bo mogla povrniti stroškov. Stranka mora zahtevati povračilo neposredno od prevoznika.