Kako oddam svoje naročilo?
1. Naročate na portalu Zoomalia
Nasveti ekipe
Izberite izdelke z oznako Na zalogi, vaše naročilo bo odposlano v manj kot 48 urah!
2. Vaše naročilo preveri naša ekipa
-
Preverjanje vašega naročila in načina plačila -
Čakanje na plačilo
(samo čeki in bančna nakazila) -
Preverjanje identitete
(boj proti goljufijam)
- - Računovodski oddelek bo preveril vaše naročilo in način plačila. Ko bo vaše naročilo potrjeno, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo, v katerem bodo navedeni datumi odpreme vašega naročila.
- - Pri plačilih s čekom ali bančnim nakazilom bodo naročila potrjena po prejemu plačila.
- - V nekaterih primerih vas bo naša ekipa prosila za dokazilo o identiteti. S tem želimo preveriti, ali ste avtor naročila in ali niste bili žrtev goljufije.
3. Izdelke je treba naročiti pri dobavitelju (za izdelke, ki niso na zalogi)
Če izberete izdelke, ki v času naročila niso na zalogi, jih bo moral naš nabavni oddelek naročiti pri dobavitelju.
Nasveti ekipe
Kadar so izdelki na zalogi ali jih ni na zalogi, lahko spremenite svoje naročilo, da pospešite pošiljanje. Za več informacij kliknitetukaj!
4. Vaši izdelki so na poti v naše prostore (za izdelke, ki niso na zalogi)
Ko so izdelki naročeni pri dobavitelju, čakajo na prejem v našem oddelku za logistiko. Izdelki bodo prejeti pred koncem obdobja, navedenega v e-poštnem sporočilu o potrditvi naročila.
5. Vaše naročilo je zaupano našemu oddelku za logistiko
Ko so vsi izdelki na zalogi, se vaše naročilo pošlje v pripravo oddelku za logistiko.
6. Vaše naročilo je odposlano
Ko je naročilo pripravljeno, se pošiljka preda prevozniku. Prejeli boste e-poštno sporočilo s potrditvijo odpreme z vsemi informacijami, ki jih potrebujete za spremljanje poteka naročila!