Vrnitev članka
15 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
roxane
Pozdravljeni, kontaktiram vas, ker bi rad naročil nagobčnik za mojega psa in me zanima, ali ga je mogoče vrniti za menjavo velikosti, če velikost ne ustreza?
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni, Če vam izdelek, ki ste ga izbrali, ne ustreza, je zakonski rok za odstop 14 dni. Kot je navedeno v naših splošnih pogojih uporabe, nam morate izdelek vrniti v originalni embalaži, v dobrem stanju, neuporabljenega, in dobro zaščitenega, da med prevozom ne pride do poškodb. Prav tako vas obveščam, da prevzemne točke ne sprejemajo povratnih paketov in da v primeru odstopa stroške vračila krije stranka. Prav tako pri prejemu vašega/vaših izdelka/izdelkov ne izvajamo zamenjav. Zato vas prosim, da nam sporočite, ali raje želite povračilo na svoj bančni račun/Paypal ali dobropis na vašem računu Zoomalia. Lep pozdrav, Anaïs iz Zoomalia
3 sporočila
simone
Pozdravljeni, naročil sem štiri pakete plenic pri Zoomalia, vendar sem se zmotil pri velikosti. Namesto velikosti L-XL potrebujem velikost S-M. Kaj naj storim? Hvala za vašo pomoč. Lep pozdrav, Moj telefon 06 11 60 20 80 [email protected] Po pregledu sem pripravljen izvesti zamenjavo. Prosimo, da mi sporočite, kako to storiti.
3 sporočila
simone
Opravičujem se, ne zamenjam, ampak želim dobropis na mojem računu. Oprostite
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Simone, da vam lahko kar najbolje pomagam, sem se obrnil na vas glede vašega naročila. Ne oklevajte in si preberite moje sporočilo in odgovorite po potrebi. Lep dan vam želim. Coralie iz Zoomalia
3 sporočila
simone
Hvala, ker ste mi odgovorili glede vračila, ki ga opravim že jutri. Potrebovala sem pleničke SM in ne velikih velikosti ... zmotila sem se. Hvala, ker ste to upoštevali na mojem računu ZOOMALIA. Lep pozdrav, S. BOMPARD
5 sporočila
kelly
Pozdravljeni, zmotila sem se pri velikosti za nagobčnik, kako lahko izvedem zamenjavo velikosti? Hvala
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni,Vašo zahtevo za vračilo artikla sem zabeležil. Koristne informacije, ki jih je dobro vedeti:- Zakonski rok za odstop od nakupa je 14 dni- Obrazec za odstop od nakupa ustvarite in naložite v vašem uporabniškem računu, ki je viden v zavihku "vsa moja naročila", podzavihku "odstop od nakupa". Izberite količine artiklov, ki jih želite vrniti, in navedite razlog za vašo vrnitev. - Artikel nam morate vrniti v originalni embalaži, v dobrem stanju, neuporabljen in dobro zaščiten.- Paketnih prevzemnih mest za vračilo paketov ne prevzemajo, stroške vračila krije stranka.- Redno preverjajte vaš mapo z neželeno pošto, v primeru, da e-pošta ne bi bila vidna v vašem prejemu.Ne izvajamo zamenjave ob prejemu vašega paketa ali artiklov.Ko prejmemo vaš paket, vam bo služba za vračila potrdila vračilo plačila.Se kmalu spet slišimo,Nathalie iz Zoomalia
1 sporočila
sophie
Pozdravljeni, ne najdem zavihka za preklic. Mi lahko, prosim, natančno poveste, kje se nahaja?
274 sporočila
zoomalia
PozdravljeniZa prenos obrazca za preklic se prijavite v svojo stranko, ki je vidna na zavihku "vsa moja naročila", "zavihek "preklic". Izberite količine artiklov, ki jih želite vrniti, ter razlog za vračilo.Koristne informacije: - Zakoniti rok za preklic je 14 dni- Artikel nam mora biti vrnjen v originalni embalaži, v dobrem stanju, neuporabljen in dobro zaščiten- Prevzemne točke ne sprejemajo vrnjenih paketov, povratni stroški so na stroške stranke.- Pazljivo preverite svojo mapo z nezaželeno pošto, če se e-mail ne prikaže v vašem nabiralniku.Ne izvajamo menjave ob prejemu vašega paketa ali artiklov.Takoj po prejemu vašega paketa vam bo služba za vračila potrdila vračilo.Želim vam lep dan.Nathalie iz Zoomalia
1 sporočila
leopold
Pozdravljeni, imam isto težavo s pasom velikosti in rad bi potrdil nekaj, ko rečemo "originalna embalaža", ne govorimo o velikem naročniškem kartonu zoomalia, ampak samo o embalaži izdelka? Zame pas ima svoje oznake, vendar ni bil zapakiran. Raje vprašam, ker sem imel še druge predmete v naročilu in sem dobil zelo velik karton ... Hvala vam in želim vam lep preostanek dneva. S spoštovanjem, Leopold Marescal
4 sporočila
christiane
Pozdravljeni,Včeraj zvečer sem oddal naročilo, Številka naročila JU2433342735.Po obisku veterinarja to jutro, dne 27.08.2024, zaradi zdravstvenih težav moje psičke, moram zamenjati brikete.Razmišljam o preklicu naročila ali pa o zamenjavi za druge brikete, ki sem jih dodal v svojo košarico.Prosim za hitri odgovor, da bom lahko opravil naročilo. Vnaprej se vam zahvaljujem za razumevanje in v pričakovanju,Lep pozdrav
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni,Opazila sem, da vam je moja sodelavka že odgovorila glede vašega naročila.Če potrebujete dodatno pomoč, se obrnite na nas prek vašega uporabniškega računa.Želim vam lep dan,Coralie iz Zoomalia
1 sporočila
eva
Pozdravljeni, kontaktiram vas, ker sem naročil izdelke na vaši strani v vrednosti 48,43 €. Vendar sem odstranil nekatere izdelke, ker sem pomotoma izbral napačne izdelke. Na koncu sem bil dodatno obremenjen za 17,96 € poleg 48 €. Ali mislite, da mi jih lahko povrnete?
4 sporočila
christiane
Pozdravljeni, Exact, učinkovit in profesionalen servis za stranke v mojem primeru. Hvala.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Eva, da bi vam kar najbolje pomagali, vas vabim, da se obrnete na našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo na vašem računu: - Moj račun - Oglejte si vsa moja naročila - Služba za stranke Naši svetovalci vam bodo po prejemu vaše zahteve dali odgovor in rešitev. Lep dan, Coralie iz Zoomalie