vračilo izdelka
1 odgovor
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
stephanie
Pozdravljeni, dovolim si ponovno poslati sporočilo tukaj, ker sem odgovoril na e-pošto, ki ste mi jo poslali, vendar ko sem kliknil na "potrdi", sem imel dostop do prazne strani, zato sem vam povedal, da sem odgovoril na prvo e-pošto, vendar mislim, da niste prejeli odgovora, in drugič, rad bi bil povrnjen za celotno naročilo, prosim. Hvala vam za vse in vam želim lep konec tedna.
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni, Stéphanie,
Opravičujem se za to nevšečnost.
Da vam čim bolje pomagam, vas vabim, da se obrnete na našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo v "Moj račun / Služba za stranke".
Naši svetovalci vam bodo na vašo prošnjo posredovali odgovor in rešitev.
Lep dan vam želim,
Coralie iz Zoomalia
Opravičujem se za to nevšečnost.
Da vam čim bolje pomagam, vas vabim, da se obrnete na našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo v "Moj račun / Služba za stranke".
Naši svetovalci vam bodo na vašo prošnjo posredovali odgovor in rešitev.
Lep dan vam želim,
Coralie iz Zoomalia