Tri neprejeta sporočila
4 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
3 sporočila
francis
sem vam kupil zračno mehurčko za akvarij, cevi so zdržale tri dni, ves čas se razstavljajo, dal sem zelo majhen obroček in to ni rešilo ničesar, vprašal sem vas, kaj bi lahko storil, da bi ostale na mestu, MORDA BOM NEKOČ DOBIL ODGOVOR ??????????????????????????????????????????????????????????????????????
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Francis, Obžalujem, da ste naleteli na napako pri vašem izdelku :(Vabim vas, da svojo reklamacijo posredujete preko vašega uporabniškega računa Zoomalia, v razdelku "Kontaktirajte nas / Prejel sem svoje naročilo in imam vprašanje" Ko prejmemo vaše sporočilo, bo naša služba za stranke zagotovo odgovorila na naleteli problem ;)Lep pozdrav, Anaïs iz Zoomalia
2 sporočila
cyril
Pozdravljen Francis, ali se tvoja cev ne vtakne dovolj globoko, ali pa je preširoka. Če je ne moreš dobro vtakniti, ti priporočam, da jo namočiš v vrelo vodo, nato pa jo dobro vtakneš čim globlje in pustiš teči mrzlo vodo. Lep pozdrav
3 sporočila
francis
je prevelik, ker se pogreza, vendar je to tisti, ki ste mi ga prodali, kaj boste storili, mi boste poslali manjšo cev, ki ustreza situaciji, ne morem ostati brez nje (ne razumem, zakaj cev, ki jo prodajate, ne ustreza!!!!!!) vnaprej hvala S spoštovanjem, Guillaumon
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljen Francis, ste stopili v stik z našo službo za podporo strankam? Če niste, vas vabim, da svojo pritožbo oddate prek svojega uporabniškega računa Zoomalia v rubriki "Kontaktiraj nas / Prejel sem naročilo in imam vprašanje". Da bom lahko opravila preverjanje na svoji strani, mi lahko posredujete številko vašega naročila? Tako bom lahko hkrati posredovala vašo pritožbo ustrezni službi ;) Čakam na vaš odgovor, Anaïs iz Zoomalia