Težave z dostavo
3 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
olivier
Pozdravljeni, želel bi zaprositi za vračilo dela poštnine pri mojem zadnjem naročilu, plačal sem 13 evrov poštnine za dostavo na dom, vendar dostavljavec ni prišel in je paket kar neposredno pustil v dostavni točki, naveličan sem dostavljavcev, ki svojega dela ne opravljajo pravilno, lahko upam na vračilo dela poštnine? Lep pozdrav
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni, seznanila sem se z vašim komentarjem in se vam zahvaljujem za to. Da bi vam lahko nudila rešitev, vas prosim, da izpolnite kontaktni obrazec in priložite fotografije z upoštevanjem naslednjih korakov: - prijavite se na svoj nadzorni plošči Zoomalia - kliknite na "Poglej vse moje naročila" - izberite zadevno naročilo in kliknite na "Pomoč strankam", nato "naročilo" - izberite "Imam drug incident" - izberite temo, ki ustreza vaši zahtevi, nato "kontaktirajte nas" Ob prejemu vaše popolne zahteve vam bomo z veseljem odgovorili v najkrajšem možnem času. Imejte lep dan in pozdravite svoje hišne ljubljenčke. Kmalu se slišimo, Nathalie iz Zoomalia
1 sporočila
severine
Pozdravljeni, čakam na vračilo sredstev za preklicano naročilo. Do danes še nisem prejel ničesar. Lep pozdrav,
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni,žal mi je za to neprijetnost. Da bi vam čim bolje pomagali, vas vabim, da kontaktirate našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo na vašem računu:- Moj račun- Poglejte vsa moja naročila- Služba za strankeNaši svetovalci vam bodo odgovorili in ponudili rešitev po prejemu vaše zahteve.Lep dan, Coralie iz Zoomalie