Prekinitev naročnine

1 odgovor
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
Sophie
1 sporočila
sophie fr
Pozdravljeni,

Pravkar sem opazil/-a, da sem znova prejel/-a naročnino. Vendar imam še vedno celo vrečo 8 kg zaloge in ne morem nadalje podaljšati časa med dvema dostavama.

Bi lahko prosim preklicali pošiljko, ki naj bi bila poslana danes ali jutri?

Zahvaljujem se vam za razumevanje,
Sophie JOSSE
Zoomalia
274 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljena Sophie :) Opravičujem se, vendar nimam dostopa do vašega naročila, ali se lahko neposredno obrnete na našo službo za stranke preko obrazca na spletni strani? Odgovor vam bomo zagotovili v najkrajšem možnem času, Želim vam lep dan, Aurore iz Zoomalie

Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotovimo prilagojeno oglaševanje in v statistične namene razumemo, kako naše stranke uporabljajo naše storitve. Zaupanja vredni partnerji prav tako uporabljajo ta orodja kot del našega prikazovanja oglasov. Svoje nastavitve glede piškotkov lahko kadar koli spremenite z dostopom do svojega računa..
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam
Aplikacija Zoomalia Z Family'z zaslužite +50 pts z vsakim naročilom in prejmite obvestila o spremljanju naročila v realnem času
Aplikacija Zoomalia Z aplikacijo Zoomalia povečajte svojo mucko !1000 pts za vsak prenos in +50 pts za vsako naročilo