Forum za akvaristiko

Poškodovano blago :/

3 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
Lola
5 sporočila
lola fr


Pozdravljeni, naročil sem "komplet" Inkubator set Artemia za začetek vzreje; na žalost oseba, ki je prevzela paket, ni preverila stanja njegove vsebine, pravkar sem ga odprl in plastični vzrejališčni bazen je popolnoma počen! :/ Prebral sem, da vračilo denarja ni mogoče, bi pa bila možna menjava? Plačal sem tudi "zavarovanje", ki mi je zagotavljalo, da bo v primeru težav z mojimi izdelki to obravnavano (vračilo denarja, zamenjava...)

Lola
5 sporočila
lola fr

Če je oseba v istem položaju kot jaz ali je bila, prosim, povejte :) 

Sandy
81 sporočila
sandy fr

Živjo Lola,

Obrniti bi se morala na službo za stranke, ki ti bo brez težav odgovorila.

 

Lola
5 sporočila
lola fr

Najlepša hvala, stopil sem v stik z njim/njo in vse se je uredilo ;)


Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotovimo prilagojeno oglaševanje in v statistične namene razumemo, kako naše stranke uporabljajo naše storitve. Zaupanja vredni partnerji prav tako uporabljajo ta orodja kot del našega prikazovanja oglasov. Svoje nastavitve glede piškotkov lahko kadar koli spremenite z dostopom do svojega računa..
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam
Aplikacija Zoomalia Z Family'z zaslužite +50 pts z vsakim naročilom in prejmite obvestila o spremljanju naročila v realnem času
Aplikacija Zoomalia Z aplikacijo Zoomalia povečajte svojo mucko !1000 pts za vsak prenos in +50 pts za vsako naročilo