Plačilo s kreditno kartico
5 odgovori
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
1 sporočila
olivia
Pozdravljeni, vsak mesec pri vas naročam z isto kartico, zdaj pa že 3 dni ne deluje. Tudi z drugo bančno kartico ne.
274 sporočila
zoomalia
Zdravo Olivia,Opravičujem se za to nevšečnost.Vabim vas, da pokličete našo službo na telefonsko številko 0892 487 487, tako bomo lahko naročilo izvedli po telefonu.Želim vam lep dan,Hélène iz Zoomalia
2 sporočila
nadine
Pozdravljeni in srečno novo leto, Imela sem enako težavo kot Olivia. Zato bi želela naročiti in plačati s čekom. Kateri je točen naslov za pošiljanje mojega naročila in mojega plačila, prosim? Prosim vas, da mi posredujete informacije o tem. Nadine Le Bris
1 sporočila
séverine
Moja kreditna kartica ni veljavna. Poskusil/-a sem več kot trikrat in nič se ne zaključi, čeprav pri vas naročam vsak mesec in nimam nobenih težav.
1 sporočila
martine
Enak problem, prejel sem e-pošto, ki pravi, da moram plačati s čekom, vendar ne želim; bodisi s kartico ali PayPal
274 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Martine, vabim vas, da se obrnete na našo službo za stranke prek obrazca, ki je na voljo v vašem uporabniškem računu pod "Kontaktirajte nas". Naši svetovalci vam bodo lahko zagotovili odgovor glede tega naročila. Želim vam lep dan. Coralie iz Zoomalia