Dostavljeni izdelki so poškodovani

1 odgovor
Za spremljanje ali sodelovanje v tej razpravi morate biti prijavljeni. Povežite me
Lina
1 sporočila
lina fr
Pozdravljeni, moje naročilo, ki sem ga prejela danes, je prispelo poškodovano. Poslala sem vam fotografije. V kakšnem roku mi boste odgovorili, prosim?
Zoomalia
274 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljena Lina, Nimam možnosti preveriti, ali smo prejeli vašo reklamacijo brez elementov, lahko pa vseeno kontaktirate našo službo za pomoč strankam po telefonu :) Želim vam lep dan, Lep pozdrav, Aurore iz Zoomalia

Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotovimo prilagojeno oglaševanje in v statistične namene razumemo, kako naše stranke uporabljajo naše storitve. Zaupanja vredni partnerji prav tako uporabljajo ta orodja kot del našega prikazovanja oglasov. Svoje nastavitve glede piškotkov lahko kadar koli spremenite z dostopom do svojega računa..
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam
Aplikacija Zoomalia Z Family'z zaslužite +50 pts z vsakim naročilom in prejmite obvestila o spremljanju naročila v realnem času
Aplikacija Zoomalia Z aplikacijo Zoomalia povečajte svojo mucko !1000 pts za vsak prenos in +50 pts za vsako naročilo