Mačke, psi ali glodalci... So živali vplivneži prihodnosti?
Grumpy Cat, Lil Bub, Boo, hipsterski Hamilton, televizijski bigl Z... Po manekenih in filmskih zvezdah, mačke, psi in glodalci osvajajo splet in postajajo novi zaželeni ambasadorji velikih blagovnih znamk!
Kazalo:
Izjemen uspeh na spletu
Vidiš jih povsod! Instagram, Facebook, Pinterest... Po osvojitvi družbenih omrežij z tisoči privržencev, nekatere živali nedvomno dosegajo več uspeha kot druge, kot je na primer Grumpy Cat, ki je popoln primer! S svojim godrnjavim izrazom je ta mali muc požel uspeh in pridobil mnogo oboževalcev na internetu. Zato vse pogosteje opazimo lastnike, ki z veliko domišljije uprizarjajo življenje svojih živali, da bi zabavali in ganili javnost in morda iz svojih ljubkih kosmatincev naredili prave mednarodne zvezde. Ključ do uspeha? Zelo ljubke živali s posebnim videzom ali z ganljivo zgodbo in zabavnimi prizori. Hitro postanemo navdušenci nad temi malimi bitji, in blagovne znamke začenjajo opažati te nove spletne zvezde!
"Raje vidimo hišne ljubljenčke kot ljudi"
Kot vemo, blagovne znamke pogosto iščejo načine, kako se izstopati s privlačnim ambasadorjem in izkoristiti njegovo priljubljenost. Nekatere znamke zdaj želijo angažirati domače živali, kot so psi, mačke in drugi glodalci. Z njimi ni nepredvidenih izpadov, polemik ali neugodnih situacij. Poleg tega so naše živali zelo prikupne in vedno primerne. Po anketi, ki jo je izvedla agencija Hello Society, bi bilo javnost 5 do 6 krat bolj ganjena ob pogledu na hišne ljubljenčke v reklamah kot na manekene ali druge hollywoodske zvezde z medijskimi škandali.
Novi koncepti
Glede na te rezultate se komunikacijske agencije podajajo na to področje. Agencija Hello Society (strokovnjakinja za spletno komunikacijo in marketing) se je na primer odločila razviti posvečen oddelek: "wagsociety". Manekeni niso več ljudje, ampak psi, mačke, ježi, zajci... Priča smo novim konceptom, kjer so živali v središču pozornosti!
Res je, da po tem, ko so osvojile srca vsakega lastnika, naši hišni ljubljenčki postanejo prepoznane zvezde in zakaj ne bi bili vplivneži prihodnosti?
Elsa blacha.
Povezani članki: