Nova identiteta za Fundacijo 30 Milijonov Prijateljev
Velik dogodek na začetku leta 2018 v svetu zaščite živali, Fundacija 30 Milijonov Prijateljev predstavlja svoj novi logotip!
Ohranja osnove, namreč rdečo barvo in poudarek na številki “30”, vendar predvsem poudarja namen fundacije: zaščita živali.
Dejansko, v ospredju najdemo številko “30”, ki pa je zdaj spremenjena. Središče ničle, ki je običajno okroglo, zamenja silhueta psa, medtem ko obrisi iste številke predstavljajo človeške roke, ki ščitijo in objemajo žival. Odsev prijateljskega in dobronamernega odnosa med človekom in živaljo.
Drug simbol je, da je pasma psa prepoznavna med tisoči in izvira iz embleme fundacije s poklonom Mabrouku, Mabrouku Jr. in Mabrouki, Nemškim Ovčarjem, ki so postali zaporedoma nepogrešljive maskote 30 Milijonov Prijateljev.
Nazadnje, razkritje te nove visoko simbolične grafične podobe je tudi idealna priložnost za osvetlitev njenih bojev in poslanstev v prid živalim: Zaščititi, Rešiti, Braniti, Sprejeti, Zakonodajati in Ozaveščati.
Fundacija 30 Milijonov Prijateljev
Ustanovljena leta 1976 s strani para, ki ljubi živali in se zavzema za njihovo obrambo, 30 Milijonov Prijateljev je sprva bila kultna oddaja v celoti posvečena živalim. Glede na pomembnost njenega sporočila je leta 1978 izšla revija, nato pa je leta 1982 nastala društvo, Društvo za Zaščito Hišnih Živali (ADAC). Končno, leta 1995 postane ADAC Fundacija 30 Milijonov Prijateljev in je priznana kot organizacija v javnem interesu.
Marine D.