Ganljiva kampanja fundacije 30 milijonov prijateljev proti zapuščanju živali
Ob bližajočem se poletju in času odhodov na počitnice, društva za zaščito živali razkrivajo svojo poletno kampanjo z namenom ozaveščanja javnosti o množičnem zapuščanju živali, ki se pojavi v tem času leta. Govorimo o številkah, več kot 100.000 živali je zapuščenih v Franciji, od tega 60.000 samo v poletni sezoni.
Kampanja fundacije 30 milijonov prijateljev, predstavljena s spotom v režiji Xavierja Giannolija, je še posebej pretresljiva in ganljiva.
V nasprotju s tradicionalnimi kampanjami, ki običajno prikazujejo dejanje zapuščanja, v tej kampanji izpostavljajo neizmerno ljubezen in posebno razmerje med psom in njegovo družino.
Vidimo lahko očitno povezanost, v najbolj običajnih trenutkih vsakdanjika, kot tudi v najpomembnejših. Povezanost, ki traja od trenutka posvojitve, pa vse do smrti.
"Ko pes zapusti svojega lastnika, to ni zato, da bi odšel na počitnice"
Marine D.