Aktivni filtri :
Brisanje filtrov
Razvrsti Zapri
Besedilo samodejno prevedeno

Ganljiva kampanja fundacije 30 milijonov prijateljev proti zapuščanju živali


Ob bližajočem se poletju in času odhodov na počitnice, društva za zaščito živali razkrivajo svojo poletno kampanjo z namenom ozaveščanja javnosti o množičnem zapuščanju živali, ki se pojavi v tem času leta. Govorimo o številkah, več kot 100.000 živali je zapuščenih v Franciji, od tega 60.000 samo v poletni sezoni.

Kampanja fundacije 30 milijonov prijateljev, predstavljena s spotom v režiji Xavierja Giannolija, je še posebej pretresljiva in ganljiva.

V nasprotju s tradicionalnimi kampanjami, ki običajno prikazujejo dejanje zapuščanja, v tej kampanji izpostavljajo neizmerno ljubezen in posebno razmerje med psom in njegovo družino.
Vidimo lahko očitno povezanost, v najbolj običajnih trenutkih vsakdanjika, kot tudi v najpomembnejših. Povezanost, ki traja od trenutka posvojitve, pa vse do smrti.

"Ko pes zapusti svojega lastnika, to ni zato, da bi odšel na počitnice"

 

Marine D.

Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotovimo prilagojeno oglaševanje in v statistične namene razumemo, kako naše stranke uporabljajo naše storitve. Zaupanja vredni partnerji prav tako uporabljajo ta orodja kot del našega prikazovanja oglasov. Svoje nastavitve glede piškotkov lahko kadar koli spremenite z dostopom do svojega računa..
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam